امام جمعه زنجان:

روز ارتش، روز قدرت ملت ایران است

آیت‌الله «خاتمی» گفت: روز ارتش روز قدرت ملت ایران، اتکای مردم به نیرو‌های اسلامی و اتحاد آن‌هاست.
کد خبر: ۵۸۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 14April 2023

به گزارش  دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به رونق مراسم‌های قدر اشاره کرد و اظهار داشت : باید متوجه بود که حفظ یک دستاورد از کسب آن دشوار است و برای حفظ دستاوردهای عبادت باید تلاش کرد.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اتحاد و همدلی مردم ایران افزود: یادمان باشد که همه ما مسافران یک کشتی هستیم و با آسیب دیدن بخشی از این کشتی، جان همه مسافران به خطر خواهد افتاد پس به همین دلیل همواره باید با اتحاد و ولایت‌مداری در کنار هم باشیم چرا همه مردم ایران زیر پرچم انقلاب اسلامی و نظام هستند و با یکدیگر تفاوتی نداریم.

وی قدس را روز جهانی و فراموش نشدنی دانست و با بیان اینکه مسائل فلسطین و روز قدس بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد:  قدس خاکریز نخست جبهه مقاومت است که اگر این خاکریز ماندگار باشد، همه دستاوردها و انقلاب ماندگار خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمن متوجه شد ایران مصلحت خاورمیانه را می‌خواهد، گفت: باید از رفتارهای نابه‌جا و خودمختار خودداری کنیم چرا که اتحاد مردم بسیار مهم است.

وی در ادامه به مسئله حجاب اشاره و تصریح کرد: بحث بدحجابی و شل حجابی با برنامه‌های جامع قابل حل است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مسئولان در سطح کشور در مورد حجاب برنامه دارند، افزود: با تدبیر و حضور در صحنه همه موانع و مشکلات حل می‌شود و در مسئله حجاب تذکر لسانی با احترام و محبت توصیه می‌شود که این گفتمان با محبت و با منطق موثر خواهد بود.

امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: روز ارتش روز قدرت ملت ایران، اتکای مردم به نیروهای اسلامی و اتحاد آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار