نماینده ولی فقیه در مازندران:

«قدس» محور وحدت مسلمانان جهان است

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه قدس یک مسئله جهانی و اسلامی است، گفت: قدس محور وحدت مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۵۸۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 14April 2023

«قدس» محور وحدت مسلمانان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه  این هفته مرکز استان که همزمان با روز قدس برگزار شد، با بیان اینکه در مقابل شهید گمنام  سخن گفتن دشوار است، اظهار داشت: بهترین حرف شهدا حرف مولا امیرالمومنین علی (ع) است که در نامه ۳۱ نهج البلاغه به امام حسن مجتبی (ع) بیش از ۱۲۰ توصیه دارد که در میان آن‌ها تقوا را دوست داشتنی‌تر می‌داند و باید تقوا را جدی بگیریم و با تقوا باشیم.  

محمدی لائینی با بیان اینکه امروز هم روز قدر است و مثل شب قدر فضیلت دارد، گفت: بهترین اعمال امروز دعا کردن است و دعای امام سجاد و معصومین را بخوانیم.  

امام جمعه ساری با بیان اینکه روز قدس یادگار امام راحل است، ادامه داد: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس به وظیفه خود عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت عطار نیشابوری اضافه کرد: محافظه کار بودن و چند چهره بودن از دین علی (ع) به دور است و باید یکرو باشیم که اخلاق نیکوست.

محمدی لائینی با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: از توانمندی‌های ارتش در حوزه امنیت و دفاع تشکر می‌کنم.

وی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و افزود: همچنین از نیروی انتظامی که در راستای حجاب و دفاع از امنیت اخلاقی تلاش کردند تشکر می‌کنم؛ حجاب واجب شرعی و قانونی است و بی‌حجابی حرام شرعی و سیاسی است و همه ما باید حول فرمایش رهبر معظم انقلاب جمع شویم و برای عملیاتی کردن این فرمایش وحدت نظر داشته باشیم و راهکار‌های فرهنگی و قانونی را مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه قدس یک مسئله جهانی و اسلامی است و به همه مسلمانان تعلق دارد، اذعان داشت: قدس محور وحدت ماست و مسلمانان بر محور قدس باید وحدت نظر و موضع گیری واحد داشته باشند.

محمدی لائینی با بیان اینکه نظام غاصب اسراییل در پی اختلاف افکنی است، تصریح کرد: مسلمانان عالم باید هوشیار باشند چراکه قدس مسئله‌ای نیست که از آن بگذریم و بر سر آن معامله کنیم؛ قدس عضوی از پیکر اسلام است و ان شالله به پیکر اسلام برگردد.

وی با بیان اینکه دشمنان طرح اسراییل بزرگ را از نیل تا فرات طراحی کردند، تصریخ کرد: این طرح به برکت انقلاب اسلامی فرونشست و خنثی شد و امروز اسراییل بزرگ نه تنها به خاورمیانه جدید نرسیده بلکه در درون چهار دیوار خود هم امنیت ندارد و این به برکت انقلاب اسلامی است.

محمدی لائینی با بیان اینکه این کشور کشور امیرالمومنین است و قدس به امت اسلام بازگردانده خواهد شد، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی ریشه کن خواهد شد و نظام آمریکا رو به اضمحلال است و جهان آماده پذیرش حکومت عدل جهانی است و مسئولین خودشان را برای ظهور امام زمان آماده کنند و در راستای رفع مشکلات و مهار تورم و رشد تولید بکوشند.

امام جمعه ساری با اشاره به پیشرفت‌ها و قوت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا سیاه‌نمایی از قوت‌های ما داشته باشند و از سوی دیگر جنایت‌های استعمارگران را محو می‌کنند.

آیت الله محمدی لائینی با اظهار اینکه در کشور ما انگلیس جنایتکار و خبیث جنایت‌های زیادی را انجام داده است متذکر شد: دشمنان و استکبار جنایت‌های زیادی را انجام دادند و در پرونده ۳۰۰ ساله استعمار خیانت‌ها و جنایات زیادی ثبت شده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه خیانت‌های زیادی در پرونده و کارنامه استعمارگران وجود دارد، متذکز  شد: ۴۲ طرح و کودتا علیه ایران اسلامی انجام شده است و جنایت‌های زیادی در پرونده دشمنان وجود دارد و ما وظیفه داریم که جهاد تبیین داشته باشیم و اطلاع رسانی درست از وقایع انقلاب داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران لزوم معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های مختلف و بیان قوت‌ها و خدمات نظام اسلامی را ضروری دانست و گفت: باید جنایت جنایتکاران نیز در جامعه بیان شود.

وی با اشاره به اینکه امسال انتخابات را در پیش رو داریم از کاندیدا خواست تا برای بیان ضعف‌ها و مشکلات مسابقه افشاگری غیر واقعی نداشته باشند و گفت: نامزد‌ها و داوطلبان انتخابات خدمات نظام مقدس اسلامی را بیان کنند، زیرا امروز ایران اسلامی در شرایطی است که دنیای استکبار را از نظر روانی به هم ریخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار