فرمانده نیروی زمینی ارتش:

رژیم منحوس صهیونیستی ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است

امیر حیدری گفت: امروز شاهدیم که رژیم منحوس و صهیونیستی اسرائیل ضعیف‌تر از هر روز دیگری است به طوری که امروز صهیونیست‌ها در موقعیت ضعف و زوال انزوا قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۵۸۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ - 14April 2023

رژیم منحوس اسرائیل ضعیف تر از هر روز دیگری استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم کرمانشاه، اظهار داشت: زمانی جوانان فلسطینی با سنگ در مقابل ارتش و نیرو‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌گرفتند، ولی امروز جوانان جریان مقاومت با صد‌ها موشک در مقابل رژیم کودک اسرائیل قرار گرفته اند.

امیر حیدری گفت: امروز صهیونیست‌ها که روزی شعار از نیل تا فرات را سر می‌دادند مجبورند با فشاری که از سوی جبهه مقاومت بر آنان وارد می‌شود خود را در پشت دیوار‌هایی که ایجاد کرده‌اند، پنهان کنند و آرامش خود را در این کار می‌بینند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به علت نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام راحل اشاره و اظهار کرد: امروز شاهدیم که رژیم منحوس و صهیونیستی اسرائیل ضعیف‌تر از هر روز دیگری است به طوری که امروز صهیونیست‌ها در موقعیت ضعف و زوال انزوا قرار گرفته اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: صهیونیست‌ها گمان می‌کردند که با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی به آرامش می‌رسند، ولی این جنایت باعث شد که امروز هزاران قاسم سلیمانی در جهان اسلام قیام کنند. امروز جهان در حال تجربه کردن یک نظام نوین جهانی است و ساختاری که قدرت‌های بزرگ جهانی در گذشته ایجاد کرده بودند در حال تغییر و بانی این مهم جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: در بحث دفاعی و نظامی، ایران امروز در جایگاه والایی قرار دارد به گونه‌ای که هیچ کشوری جرأت تجاوز و حمله به این مملکت را ندارد، چون می‌داند که با مشت محکمی از سوی نیرو‌های مسلح ایران روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار