فرمانده نیروی دریایی سپاه:

رژه اقتدار بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه عرصه وحدت شیعه و سنی بود

سردار تنگسیری با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار بسیج دریایی ندسا گفت: آنچه در این رزمایش بسیار قابل توجه بود، وجود صفا و صمیمیت، برادری و وحدت هم‌وطنان شیعه و سنی و اراده و پشتکار مردم بود.
کد خبر: ۵۸۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ - 14April 2023
رژه اقتدار بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه عرصه وحدت شیعه و سنی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه از حضور با صلابت همه دریادلان بسیج دریایی مردم‌پایه نیروی دریایی سپاه در رژه اقتدار آمیز دریایی که در سواحل شمالی و جنوبی جمهوری اسلامی به حمایت از آزادی فلسطین قهرمان و انتفاضه قدس شریف برگزار شد، تقدیر و تشکر کرد.   
 
سردار تنگسیری در ادامه به اجرای موفقیت آمیز بزرگترین رژه دریایی با حضور بیش از ۲۷۰۰ شناورهای مردمی در سواحل شمالی و جنوبی از جمله دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس اشاره کرد.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آنچه در این رزمایش بسیار قابل توجه بود وجود صفا و صمیمیت، برادری و وحدت هموطنان شیعه و سنی، بود، تاکید کرد: داشتن روحیه بالای غیرت دینی و ملی مردم ولایت‌مدار، اعتماد به نفس، اراده و پشتکار مردمی بود که با شناورهای خودشان به محض ابلاغ فراخوان در نقاط مشخص سواحل، حضور پیدا کرده و مخلصان و مجاهدانه با وجود اینکه وضعیت جوی دریایی مناسب نبود، در این رزمایش اقتدارآمیز شرکت کردند.
 
وی تصریح کرد: از همه فرماندهان و مسئولینی که در اجرای این برنامه موثر و موفقیت آمیز که بازخورد بین المللی بسیار مطلوبی داشته است و مثل همیشه افتخارآفرینی کردند، تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار