مدیرکل کمیته امداد امام خمینی زنجان خبر داد؛

توزیع ۱۸۵ هزار پرس افطاری و سبد غذایی بین مددجویان زنجانی

«صالحی» گفت: بر اساس آمار‌های موجود از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۸۵ هزار پرس غذای گرم، افطاری ساده و سبد غذایی بین خانواده‎های تحت حمایت توزیع شده است.
کد خبر: ۵۸۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 15April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همراهی حامیان و خیران نیک‌اندیش زنجانی برای مشارکت در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعال است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه ۸۳ آشپزخانه با همراهی مراکز نیکوکاری، گروه‌های مردمی و شبکه‌های نیکوکاری در استان در تهیه غذای گرم و بسته‌های معیشتی و افطاری نقش برجسته‌ای دارند، اضافه کرد: در ماه رمضان با اجرای طرح اطعام مهدوی، تلاش می‌شود تا با رویکرد مردمی نسبت به توزیع غذای گرم و افطاری ساده برای محرومان و نیازمندان اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار‌های موجود از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۸۵ هزار پرس غذای گرم افطاری ساده و سبد غذایی بین خانواده‎های تحت حمایت توزیع شده است، گفت: غذای گرم و بسته‌های معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، کمیته امداد، خیریه‌ها و سازمان‎های مردم نهاد تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ضمن قدردانی از همکاری خیرین در طرح‌های مشارکتی این نهاد در طول سال افزود: خیران نیک اندیش زنجان برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان می‌‎توانند از طریق کد دستوری# ۰۲۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در سنت خیر اطعام و کمک به نیازمندان سهیم شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار