معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز:

طرح «نماز کلید بهشت است» در استان البرز اجرایی می‌شود

«عسگر پور» از اجرای طرح نماز کلید بهشت است در استان البرز خبرداد و گفت: نهضت سوادآموزی به عنوان یک نهاد انقلابی علاوه بر تاکید بر امر سوادآموزی، نسبت به ترویج مسائل دینی، فرهنگی و عقیدتی نیز در میان سواد آموزان می‌کوشد.
کد خبر: ۵۸۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 15April 2023

طرحبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «رویا عسگرپور» معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز و آشنایی با معارف دینی از مهمترین اهداف اجرای طرح نماز کلید بهشت است، اظهار داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ نماز از برنامه‌های اولویت‌های مهم سازمان نهضت سوادآموزی است.

وی با اشاره به اینکه امسال از طریق طرح نماز کلید بهشت است بیش از ۱۴۰۰ نفر از سوادآموزان استان با نحوه خواندن نماز آشنا می‌شوند، افزود: قرائت صحیح نماز و آشنایی با احکام نماز از مهمترین اهداف اجرای طرح نماز کلید بهشت خواهد بود.

عسگر پور کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دیگر مزایای اقامه نماز برشمرد و خاطر نشان کرد: یک عنوان کتاب و لوح فشرده آموزشی به همراه نرم افزار آموزش نماز جهت نصب بر روی گوشی‌های هوشمند در اختیار سواد آموزان قرار می‌گیرد تا آن‌ها در کنار آموزش حضوری نماز، از طریق گوشی‌های هوشمند و مطالعه کتاب نیز امکان فرا گیری و ادای صحیح فریضه نماز را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار