معاون ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

مهلت ارسال آثار به جایزه ادبی یوسف تمدید شد

«امام زادگان» با اشاره به درخواست تعدادی از نویسندگان جهت تمدید زمان ارسال آثار جهت جایزه ادبی یوسف گفت: با توجه به درخواست تعدادی از نویسندگان جهت تمدید مهلت ارسال آثار ادبی جهت جایزه ادبی یوسف این مهلت بار دیگر تا ۳۱ خرداد سال جاری تمدید شد.
کد خبر: ۵۸۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 15April 2023

مهلت ارسال آثار به جایزه ادبی یوسف باز هم تمدید شد«فرشید امامزادگان» معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: جایزه ادبی یوسف یکی از جشنواره‌های ادبی معتبر کشور است که به داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در سه بخش نوجوان، بزرگسال و بخش ویژه برگزار خواهد شد، افزود: برگزیدگان هر بخش در سطح ملی به ترتیب رتبه اول تا سوم جوایز ۱۵۰، ۱۲۰ و ۱۰۰ ریالی دریافت خواهند کرد.

معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه آثار ارسالی نباید از چهار هزار کلمه بیشتر باشند، ادامه داد: آثار ارسالی باید در قالب داستان کوتاه و با موضوع‌هایی، چون دفاع مقدس، جبهه مقاومت و وحدت ملی باشند.

امام زادگان با ابراز امیدواری نسبت به استقبال از دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در استان البرز تصریح کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز جهت ترغیب و آماده سازی استعداد‌های ادبی این استان در اسفند سال جاری اقدام به برپایی یک کارگاه نویسندگی یک روزه کرد که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و امیدواریم برپایی این کارگاه نویسندگی به حضور پرشور نویسندگان البرزی در دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف منجر شود.

وی با تاکید بر اینکه استان البرز در سال‌های گذشته از جایگاه خوبی در جایزه ادبی یوسف برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری استان البرز در این رویداد فرهنگی - ادبی به جایگاه واقعی خود دست یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها