معاون اداری و پشتیبانی بنیاد تعاون ارتش:

تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه‌ای همگانی است

امیر «غفاری» تکریم خانواده معظم شهدا را وظیفه‌ای همگانی برای درک حماسه‌های رزمندگان اسلام و صبر و صلابت ایثارگران دانست.
کد خبر: ۵۸۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 15April 2023

تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه‌ای همگانی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «رضا غفاری» معاون اداری و پشتیبانی و «محمد خودسوز» معاون اجتماعی و اطلاع‌رسانی بنیاد تعاون ارتش همزمان با ایام گرامیداشت روز ارتش و به‌منظور پاسداشت ارزش‌های والای ایثار و شهادت و تکریم خانواده معظم شهیدان، به همراه جمعی از کارکنان به نمایندگی از امیر سرتیپ «آقایی» مدیرعامل بتاجا با حضور در منزل شهید «محمدصالح نقدی» ضمن تقدیم سلام فرمانده کل ارتش و معاون هماهنگ‌کننده آجا، خاطرات دوران سراسر افتخار دفاع مقدس را مرور کردند.

در این دیدار که برخی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند، همسر مکرم شهید، گوشه‌ای از زندگی پر افتخار آن دلاورمرد ارتش اسلام را بازگو و حضور مخلصانه رزمندگان در صحنه‌های نبرد و توکل بر خداوند متعال را یکی از ویژگی‌های آنان برای رسیدن به مقام شهادت عنوان کرد.

در ادامه این دیدار، امیر غفاری معاون اداری و پشتیبانی بنیاد تعاون ارتش با تشریح عملکرد رزمندگان غیور تیپ ۲۳ نوهد در دوران دفاع مقدس به‌ویژه در منطقه غرب کشور، تکریم خانواده معظم شهدا را وظیفه‌ای همگانی برای درک حماسه‌های رزمندگان اسلام و صبر و صلابت ایثارگران دانست.

بنابراین گزارش، شهید محمد صالح نقدی در سال ۱۳۲۵ در شهرستان ساوه دیده به جهان گشود و پس از طی دوران سربازی به تهران آمد و با ادامه تحصیل وارد ارتش شد. در سال ۱۳۵۵ ازدواج کرد و ثمره آن دو فرزند دختر بود. با آغاز تحرکات ضد انقلاب در کردستان به جبهه‌های نبرد در غرب کشور شتافت تا سرانجام در ۵ مهر ۱۳۵۹ به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

اکنون مزار این شهید سرافراز در قطعه ۳۴ گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) تهران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها