رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان:

شرور متواری در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ «طریفی» گفت: شرور تحت تعقیب به اتهام ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ - 15April 2023

شرور متواری در اصفهان دستگیر شدسرهنگ «مسعود طریفی» رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان اظهار داشت: با عنایت به مجوز قضایی صادره مبنی بر جلب شرور متواری به اتهام ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه و تلاش مستمر مخفیگاه متهم را شناسایی و در عملیاتی دقیق و ضربتی موفق به دستگیری وی شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار قانونی روانه زندان شد گفت: ستاد خبری سازمان اطلاعات فراجا با سرشماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ و آدرس اینترنتی Aminemardom.police.ir آماده دریافت اخبار، گزارشات و اطلاعات در حوزه امنیت عمومی و حوادث مرتبط با اخلال در امنیت عمومی شهروندان بخصوص تحرکات اراذل و اوباش و مجرمان متواری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار