امام جمعه بویین زهرا:

شهدا گنجینه تمام نشدنی هستند

حجت‌الاسلام رضوانی گفت: شهدا در زمان حیات با جسم، جان و هویت دینی از کشور دفاع کردند و پس از شهادت نیز با هویت، معنویت و فرهنگی که از خود به جای گذاشتند.
کد خبر: ۵۸۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶ - 15April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیین استقبال و تشییع شهید گمنام همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین امام علی علیه السلام با حضور مسئولین بخش دشتابی در روستای جوهرین برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «رضوانی» امام جمعه  بویین زهرا در این مراسم اظهار داشت: امروزمردم بابصیرت  مکتبی و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ثابت کردید پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده اید.

وی ادامه داد: این حضورو یکپارچگی و انسجام با وجود تمامی تنگناها و مشکلات اقتصادی پیام های مختلفی داشت اولین پیام این  که مسئولین باید قدر این مردم وفادار را بدانند پیام دیگر به دشمنان که با تمام وجودتحریم ها  و فشاراقتصادی نتوانستند ملت را از آرمان های خود دور کند.

حجت الاسلام رضوانی که خود از آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است تصریح کرد: به ظاهر شما مردم از دو تیکه استخوان استقبال کردید آفرین بر این حضور و آفرین بر این نگاه انقلابی شما اما حقیقت آن است که شما از آرمان‌های انقلاب استقبال کردید شما در حقیقت عهد و پیمانی که شهدا در دهه شصت با امام عزیز بسته بودند به آن وفادار مانده اید.

امام جمعه بویین زهرا اضافه کرد: شهدا در زمان حیات با جسم، جان و هویت دینی از کشور دفاع کردند و پس از شهادت نیز با هویت، معنویت و فرهنگی که از خود به جای گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهدا گوی سبقت را از ما رو بودند و ما  ازقافله جا ماندیم در پایان خاطر نشان کرد: شهدا چراغ راه مادر همه احوال بوده و هستند و بهترین الگو واسوه و راهنما برای جامعه شهدا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها