در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون عملیات سپاه: فتح سنگر‌های کلیدی توسط محور مقاومت/ رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

سردار «نیلفروشان» با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در حال فروپاشی و اضمحلال است، گفت: محور مقاومت در حال پیشروی برای فتح سنگر‌های کلیدی بیت‌المقدس است.
کد خبر: ۵۸۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۹ - 18April 2023

سردار نیلفروشانسردار سرتیپ پاسدار «عباس نیلفروشان» معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در واکنش به یاوه‌گویی‌های رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علیه کشورمان اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی به اعتراف سران این رژیم کودک‌کش، در حال فروپاشی و اضمحلال است.

سردار نیلفروشان با تأکید بر اینکه محور مقاومت در حال پیشروی برای فتح سنگر‌های کلیدی بیت‌المقدس است، افزود: یاوه‌گویی‌های مسئولین رژیم غاصب صهیونیستی از روی استیصال است.

معاون عملیات سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر منطقه است، تأکید کرد: اگر رژیم غاصب صهیونیستی دست به خطای راهبردی بزند، باید تکه پاره‌های تل‌آویو را از قعر مدیترانه جستجو کند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به زوال خود سرعت بخشیده است، گفت: فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی بسیار نزدیک است و به شهرک‌نشینان و مهاجران ناخوانده سرزمین‌های اشغالی هشدار می‌دهیم تا مجبور نشدید، در ضلع غربی مدیترانه، خود را به آب بزنید و از طریق شنا به سرزمین‌های خود بازگردید.

سردار نیلفروشان در پایان خاطرنشان کرد: امت اسلام مصمم است که قدس شریف را به گنجینه و خزانه بیت‌المال مسلمانان بازگرداند.

گفت‌وگو از: مهدی شهرودی

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار