مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

رونمایی از ۲۱ عنوان کتاب نویسندگان مازندرانی در نمایشگاه کتاب

«جوادی» گفت: ۲۱ کتاب نویسندگان مازندرانی در نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران رونمایی شد.
کد خبر: ۵۸۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 16April 2023

رونمایی از ۲۱ کتاب نویسندگان مازندرانی در نمایشگاه کتاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز تا ۳۱ فرودین ماه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر دائر است.

وی با اعلام اینکه غرفه‌های متعددی در این نمایشگاه پیش بینی شده است، تصریح کرد: ۴۳ انتشارات کشوری و ۱۳ انتشاراتی استانی محصولات تولیدی خودشان را در این مدت ارائه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به فعالیت غرفه کودکان و بانوان در این نمایشگاه، گفت: برای همه اقشار و علاقمندان در این نمایشگاه برنامه‌های متعدد و هدفمند پیش‌بینی شده است.

جوادی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه‌های برای کودکان در نمایشگاه تدارک دیده شده که متفاوت از سایر نمایشگاه‌های برگزار شده در استان مازندران است.

وی با اعلام اینکه هر شب مسابقات مختلف با جوائز ویژه در غرفه‌های نمایشگاه پیش‌بینی شده است، افزود: از ۲۱ عنوان کتاب مربوط به نویسندگان بومی و نیر سه کتاب کودک و نوجوان در مدت زمان برگزاری نمایشگاه رونمایی می‌شود.

جوادی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و همایش تجلیل از فعالان قرآنی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در نمایشگاه است.

نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران به مدت پنج روز در سالن سلمان هراتی ارشاد ساری از امروز برپا شده است و بیش از چهار هزار عنوان کتاب توسط ۴۳ ناشر کشوری و ۱۳ ناشر مازندرانی در ۴۰ غرفه ارائه می‌شود.

همچنین ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری مازندران، کتابخانه‌های عمومی و سازمان تبلیغات اسلامی غرفه‌هایی را در نمایشگاه برپا کردند. غرفه ویژه اطلاع رسانی برای خبرنگاران رسانه‌های گروهی نیز در نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار