مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان:

اصناف و بازاریان علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند

«مهدوی فرد» گفت: اصناف و بازاریان انسان‌های مؤمن و متعهد، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۵۸۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 16April 2023

اصناف و بازاریان علاقه‌مند به انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امروز سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با «محسن ربیعی» رئیس اتاق اصناف کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدوی‌فرد در این دیدار اظهار داشت: اصناف و بازاریان انسان‌های مؤمن و متعهد، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.
 
وی افزود: در دفاع مقدس، اصناف و بازاریان با افتخار و سربلندی عمل کردند و امروز هم نسل دوم، سوم و حتی نسل چهارم اصناف و بازار این وظیفه انقلابی را بر دوش دارند تا در نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس مجاهدت کنند که بسترسازی برای این مجاهدت‌ها بر دوش اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و مدیران مراکز اقتصادی و تجاری است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم در مناسبت‌های گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت 1402 و جمع‌آوری خاطرات رزمندگان اصناف و بازاریان و اسناد و مدارک اصناف در دوران دفاع مقدس، در قالب کتاب پژوهشی و اسنادیف  فراخوانی به رزمندگان پیشکسوت اصناف اقدام کند.
 
در این دیدار، «محسن ربیعی» رئیس اتاق اصناف کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا اظهار داشت: نقش و اهمیت حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در پیشبرد و گسترش فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های آن و فضای ذهنی مردم بسیار می‌توانند نقش آفرینی کنند.
 
رئیس اتاق اصناف کرمان ضمن تاکید براینکه می توان خاطرات جنگ را در قالب‌های گفتاری، نوشتاری، تصویری و حتی هنری ماندگار ساخت و ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ جبهه را به روشنی برای آیندگان ترسیم و ارائه شود.
 
ربیعی بر اهمیت سند مکتوب نقش استان کرمان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تاکید کرد و ارزش های مانند ایثار، فداکاری و گذشت را از آموزه‌های سیره شهدا دانست و جایگاه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی بسیار پررنگ و مهم دانست. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها