فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد؛

تعامل نیروی پدافند هوایی با شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای افزایش تولید تجهیزات پدافندی

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: پدافند هوایی ارتش با تلاش مضاعف و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی و آموزشی، دانشگاه‌ها و سایر نهاد‌ها همواره در راستای رشد تجهیزات و تسلیحات به‌روز پدافندی پیشگام است.
کد خبر: ۵۸۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ - 16April 2023

تعامل نیروی پدافند هوایی با شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رشد تجهیزات پدافندیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال این نیرو در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی، اظهار داشت: حفظ و تداوم امنیت موجب اعتماد عمومی مردم به اقتدار ملی و افزایش کارایی و قدرت دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به اینکه تامین امنیت و نظم پایدار اولین شاخص در رشد تولید است، گفت: پدافند هوایی ارتش با تلاش مضاعف و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی و آموزشی، دانشگاه‌ها و سایر نهاد‌ها همواره در راستای رشد تجهیزات و تسلیحات به‌روز پدافندی پیشگام است.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی نیرو‌های مسلح در راستای رشد تولید و تجهیزات کارآمد و به روز امری خطیر و ارزشمند است، افزود: اتحاد، انسجام و پیشرفت روزافزون قدرت نظامی کشورمان تمامی نقشه‌های شوم بیگانگان را نقش بر آب کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پدافند هوایی نوید بخش آرامش و مظهر ایجاد امنیت برای شهروندان کشورمان است، خاطرنشان کرد: توسعه تجهیزات و تسلیحات راداری و موشکی اساسی‌ترین اولویت نیروی پدافند هوایی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار