مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد؛

برپایی بیش از ۶۰ غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت همدان

«ویژه» از برپایی بیش از ۶۰ غرفه در بخش‌های اصلی و جنبی نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ - 16April 2023

برپایی بیش از ۶۰ غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مسعود ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت استان با بیان اینکه این نمایشگاه و محفل نورانی پس از حدود پنج سال وقفه در همدان برگزار شده است، اظهار داشت: شعار نمایشگاه بر اساس اولویت‌های فرهنگی استان و کشور و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب شده است.

وی از برپایی بیش از ۶۰ غرفه در بخش‌های اصلی و جنبی این نمایشگاه خبر داد و افزود: کتب قرآنی و دینی، فرق و ادیان، مهدویت و نهج‌البلاغه، جلسات قرآن خانگی، حجاب و عفاف و... از جمله این غرفه‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تأکید برپایی نمایشگاه خوشنویسی در کنار نمایشگاه قرآن و عترت، تصریح کرد: در این نمایشگاه کارهای هنری فاخری از آثار کاتب وحی مرحوم استاد شعبانی و سایر اساتید برجسته خوشنویسی استان نیز به نمایش در آمده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای ایام جشنواره در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی و ویژه برنامه‌های مختص کودک و نوجوان از جمله این برنامه هاست.

ویژه در پایان سخنانش از همدلی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار