استاندار همدان مطرح کرد؛

حمایت دولت مردمی سیزدهم از ورزش قهرمانی

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم از ورزش قهرمانی استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد، گفت: باید به رشته‌هایی که اقبال عمومی جوانان به آن‌ها بیشتر است توجه ویژه شود.
کد خبر: ۵۸۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 16April 2023

حمایت دولت مردمی سیزدهم از ورزش قهرمانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (یکشنبه) در دیدار صمیمانه با جمعی از ورزشکاران برتر استان اظهار داشت: وحدت و انسجامی که در ساختار ورزش و جوانان استان وجود دارد، زمینه رشد و پیشرفت ورزشکاران را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه هزینه کردن در حوزه ورزش، نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: تلاش و کوشش مجموعه مدیریتی ورزش و جوانان استان در راستای پیگیری امور ورزش استان قابل تقدیر است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم از ورزش قهرمانی استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد، تصریح کرد: باید به رشته‌هایی که اقبال عمومی جوانان به آن‌ها بیشتر است توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه از همه توان و امکانات در راستای حمایت از ورزش استان استفاده خواهیم‌ کرد، گفت: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور به همدان، به حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرده است.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن که با اختصاص زمین ۱۴۰ هکتاری اراضی استانداری گام اول آن در همدان آغاز شد، توجه ویژه‌ای به سرانه‌های فضای سبز و فضاهای ورزشی شده است. در حال تلاش برای تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن و حل این معضل دیرینه همدان هستیم.

وی با بیان اینکه در اعتبارات استانی و جاری در کمیته تخصیص به حوزه ورزش و جوانان توجه ویژه شود، متذکر شد: باید به زیرساخت‌ها، تجهیزات نوین، نیازهای جدید ورزشکاران و فضاهای ورزشی توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها