رئیس کمیته امداد امام خمینی شیبکوه:

بیش از 11 هزار پرس غذای گرم و بسته افطاری ساده بین نیازمندان شیبکوه توزیع شد

‌«امینی نژاد» گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون، تعداد 10 هزار 530 پرس غذای گرم و یک هزار و 100 بسته افطاری ساده در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شیبکوه توزیع شده است.
کد خبر: ۵۸۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ - 17April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «حسین امینی نژاد» رئیس کمیته امداد امام خمینی شیبکوه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون، تعداد 10 هزار 530 پرس غذای گرم و یک هزار و 100 بسته افطاری ساده در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شیبکوه توزیع شده است.

وی افزود: این تعداد غذای گرم و افطاری ساده با همکاری کمیته امداد امام خمینی، مراکز نیکوکاری و کمک های خیران به ارزش 875 میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان شیبکوه شهرستان بندرلنگه توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شیبکوه تصریح کرد: اطعام مهدوی در قالب پخت و توزیع غذای گرم، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان و با هدف تامین بخشی از معیشت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد است که تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین با کمک خیرین 250 بسته غذایی شامل: برنج، روغن، مرغ، انواع حبوبات، رب گوجه، سویا، ماکارونی، تن ماهی، چای، قند و... به ارزش جمعا 250 میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان این بخش توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها