فرماندار دزفول:

فرهنگ مقاومت و ایثار را باید از دزفول به تمام دنیا صادر کنیم

خردمند گفت: چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری در تقویم ثبت شده که افتخاری برای دزفول است تا بتوانیم فرهنگ مقاومت و ایثار را از این شهرستان به تمام دنیا تبلیغ کنیم.
کد خبر: ۵۸۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ - 17April 2023

فرهنگ مقاومت و ایثار را باید از دزفول به تمام دنیا صادر کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «علیرضا خردمند» فرماندار دزفول امروز در نشست ستاد چهارم خرداد که در سالن فرمانداری این شهرستان، برگزار شد، چهارم خرداد را یکی از مهمترین برنامه‌های دزفول عنوان کرد و اظهار داشت: چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری در تقویم ثبت شده که افتخاری برای دزفول است تا بتوانیم فرهنگ مقاومت و ایثار را از این شهرستان به تمام دنیا تبلیغ کنیم.

وی افزود: جانفشانی‌های مردم دزفول را باید به خوبی به نمایش بگذاریم لذا باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده و برنامه‌های متفاوتی اجرا شود.

فرماندار دزفول پیشنهاد کرد سرودی با مضمون مقاومت و پایداری دزفول اجرا و در برنامه‌های ملی در مراسم چهارم خرداد گنجانده شود.

وی خواستار استفاده از هنر در برنامه‌های چهارم خرداد شد و افزود: انجمن‌های هنری برای معرفی مقاومت دزفول فعال شوند البته افتتاحیه‌هایی نیز برای این مناسبت در نظر گرفته شده است.

خردمند با بیان اینکه می‌توان از سفر رییس جمهور نیز در این راستا بهره گرفت، یادآور شد: چهارم خرداد را باید با محوریت مقاومت در روزشمار تقویم معرفی کرد.

وی افزود: باید برنامه‌ها از حالت سنتی خارج و طی روزشماری که در نظر گرفته می‌شود، نقش امدادگران، زنان، رسانه، هنر و مراکز علمی در مقاومت و پایداری جلوی دوربین بروند و معرفی شوند.

به پاس قدردانی از رشادت و فداکاری مردم دزفول در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری «روز دزفول» در تقویم کشورمان ثبت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها