ما متحدیم/ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برگزاری اردوهای راهیان‌ نور در جهت مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است

سردار قریشی گفت: د‌شمنان در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ هجمه‌های فرهنگی را علیه جوانان و نوجوانان ما کلید زدند که در مقابل این هجمه‌های ناجوانمردانه، دست به ایجاد راهیان‌ نور زدیم.
کد خبر: ۵۸۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 17April 2023

راهیان‌ نور برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان ایجاد شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: تمامی زیرساخت‌های لازم برای صعود سراسری بسیجیان کشور و افتتاح راهیان نور غرب فراهم است؛ زیرا مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است؛ به همین جهت این مناطق رنگ و بوی خدایی می‌دهند.

سردار قریشی عملیات فرهنگی راهیان نور را رشددهنده و مایه رسیدن به کمال دانست و افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید «حججی‌»ها نتیجه همین حرکت عظیم راهیان‌ نور هستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: د‌شمنان در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ هجمه‌های فرهنگی را علیه جوانان و نوجوانان ما کلید زدند که در مقابل این هجمه‌های ناجوانمردانه، دست به ایجاد راهیان‌ نور زدیم که خوشبختانه آثار و برکات آن فراوان است.

وی بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، راهیان نور فناوری است برای استخراج معادن طلا که همان مفاهیم دفاع مقدس است و همه کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند، باید نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها معرفت پیدا کنند.

سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز در این نشست با اشاره به امکانات استان کرمانشاه برای اسکان زوار راهیان نور بیان کرد: شهدا خالق حماسه و افتخارات بودند و ما امروز وظیفه بزرگی داریم روش و راه شهدا را ادامه دهیم؛ چون در مسیر شهدا حرکت کردن توفیق الهی است.

سردار ریحانی با بیان اینکه امروزه دشمنان به دنبال تسخیر اذهان نوجوانان و جوانان هستند، افزود: افتخارات و داشته‌هایی همچون فرهنگ ایثار و شهادت داریم؛ لذا باید در این مسیر گام برداریم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تاکید کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همان‌طور که شهدا تمام‌قد به پست و آینده پشت پا زدند، باید امکانات را بسیج کنیم و عملیات و رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی در ارتفاعات بازی‌دراز را خلق کنیم.

بنابراین گزارش، صعود سراسری بسیجیان سراسر کشور و افتتاح راهیان نور غرب کشور ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها