جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج:

بسیج با ارائه راهکارها برای رفع مشکلات مردم آماده فداکاری است

سرهنگ «حسینی» گفت: بسیج با ارائه راهکارها و پیشنهادات همواره آماده فداکاری برای ملت است و هرجا که کوتاهی از سوی مسئولین صورت می‌گیرد پای در میدان به صورت قانونمند و همراه با ضابطه حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ - 17April 2023

بسیج با ارائه راهکارها برای رفع مشکلات مردم آماده فداکاری استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «عباس حسینی» جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج امروز در دیدار رؤسای سازمان‌های اقشار بسیج سپاه قدس گیلان با نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم ثبات وضعیت شهرک‌های صنعتی و کارخانجات استان گیلان اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت تولید و اشتغال، انتظار می‌رفت مسئولین برای رفع مشکلات کارخانجات و شهرک‌های صنعتی استان گیلان تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه وضعیت عفاف و حجاب در استان گیلان که مزین به نام هشت هزار شهید گلگون کفن این مرز و بوم است پذیرفتنی نیست تصریح کرد: مسئله فرهنگ در استان گیلان مسئله جدی است، گیلان با پیشینه فرهنگ غنی نباید به دلیل آسودگی خاطر برخی مسئولین شاهد رفتارهای هنجارشکنانه باشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین بسیج با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار نوروزی و تاکید ایشان مبنی بر مهار تورم و رشد تولید گفت: متاسفانه با وجود تاکید رهبر انقلاب مبنی بر مهار تورم و در سایه بی‌توجهی برخی مسئولین و متولیان شاهد رشد بی‌رویه قیمت خودرو بودیم که این مسئله به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

حسینی با انتقاد از وضعیت زیرساختی استان گیلان تصریح کرد: وضعیت زیرساخت‌های بیمارستانی، زیرساخت‌های آب، برق، گاز در استان گیلان نمره قابل قبولی ندارد و مسئولین استانی باید هر چه سریع‌تر اقدامات تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه بسیج با ارائه راهکارها و پیشنهادات همواره آماده فداکاری برای ملت است و هرجا که کوتاهی از سوی مسئولین صورت می‌گیرد پای در میدان به صورت قانونمند و همراه با ضابطه حضور خواهد داشت، افزود: از نمایندگان مجلس به عنوان قانون‌گذاران و ناظرین بر اجرای قوانین، انتظار می‌رود تا با اقدام مجدانه علاوه بر جلوگیری از افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها، تورم نیز مهار شود.

احمدی نماینده مردم رشت و خمام نیز در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج، با اخلاص برای پیشرفت و اثربخشی اجتماعی با تکیه بر روحیه معنویت، تخصص و تعهد خدمات بی‌شماری را ارائه داده است.

وی با تاکید بر نقش بسیجیان در رفع بسیاری از مشکلات گفت: بسیجیان هرجا که کوتاهی صورت گرفت مخلصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی در میدان حاضر بوده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ایجاد وحدت و گسترش تفکر جهادی را از مولفه‌ها و شاخصه‌های بسیج دانست و عنوان کرد: بسیج دارای نقشی اثربخش در تمامی زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده است‌.

احمدی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب از منظر قانون گفت: در گذشته، ۳۲ دستگاه قانون عفاف و حجاب را اجرا نکردند تا اینکه امروز شاهد هنجارشکنی عده‌ای از دختران و زنان هستیم که به فضل الهی این مسئله نیز برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها