بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به مناسبت روز ارتش؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران سدّی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 18April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«روز چهارشنبه ۲۹ فروردین روز ارتش اعلام مى‏‌شود. ارتش محترم در این روز در شهرستان‌هاى بزرگ با ساز و برگ به رژه بپردازند و پشتیبانى خود را از جمهورى اسلامى و ملت بزرگ ایران و حضور خود را براى فداکارى در راه استقلال و حفظ مرزهاى کشور اعلام نمایند...».

این جملات بخش‌هایی از پیام تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است که در حمایت از ارتش غیور و همیشه‌درصحنۀ ایران اسلامی در فروردین‌ماه سال ۱۳۵۸ و در روز‌هایی که عدّه‌ای با نیّت انحلال ارتش سعی در رسیدن به اهداف و نیّت‌های شوم خود داشتند، صادر فرمودند.

حضرت امام (ره) با تدابیر حکیمانه و دوراندیشی دقیق و موشکافانۀ خودشان در مقطع حسّاس و سرنوشت‌ساز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با ایمان به اینکه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران ذرّه‌ای در دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی پا پس نکشیده‌اند و جان‌شان را در این راه در طبق اخلاص گذاشته‌اند، محکم و استوار و، چون سدّی محکم در برابر کسانی که قصد تضعیف قدرت دفاعی کشور و نیرو‌های مسلّح آن را داشتند، ایستادند.

صدالبته که ارتشیان جان‌برکف که جزء اولین کسانی بودند که سال ۱۳۵۷ به جمع حامیان و طرفداران انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) پیوستند، در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب تاکنون، در هر مقطع و برهۀ حسّاس که نیاز به مدد و پشتیبانی و اقدام آن‌ها بوده است، بدون درنگ و با تمام قوا وارد شده‌اند.

بی‌شکّ شهدای والا و گرانقدری که ارتش جمهوری اسلامی ایران، تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده، مهر تأییدی است بر رشادت‌ها و زحمات پرسنل خستگی‌ناپذیر این مجموعۀ انقلابی که در کنار سایر نیرو‌های مسلّح جمهوری اسلامی ایران با تقویت بنیۀ دفاعی کشور، سدّی محکم و پولادین در برابر توطئه‌ها و تجاوز‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده‌اند.

اداره‌ کل‌حفظ‌ آثار و‌ نشر‌ ارزش‌های‌ دفاع‌مقدس‌ استان‌ یزد، ضمن تبریک روز ارتش به همۀ زحمت‌کشان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به روان پاک و مطهّر همۀ شهدا، علی‌الخصوص شهدای ارتش درود می‌فرستد و از درگاه خداوند منّان آرزوی توفیق روزافزون در خدمت زیر پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران برای همۀ این عزیزان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار