در جلسه شورای اسلامی شهر تهران؛

چمران: ارتش شهادت‌طلبی خود را در دفاع مقدس نشان داد/ برای مقابله با دشمنان باید قوی باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ارتش با توجه به شرایط مختلف در میدان‌ها حضوری فعال دارد، گفت: ارتش در دفاع مقدس شهادت طلبی خود را به خوبی نشان داد.
کد خبر: ۵۸۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ - 18April 2023

ارتش شهادت‌طلبی خود در دفاع مقدس را نشان داد/ برای مقابله با دشمنان باید قوی باشیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌‌شنبه) در صد و چهل و یکمین جلسه شورا با گرامی‌داشت و تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در چنین روزی سران طاغوتی ارتش از کشور فرار کردند و امام خمینی (ره) دستور دادند ارتشیان مومن و با ایمان وارد خیابان‌ها شوند و برای وحدت با مردم رژه بروند.

چمران با بیان اینکه ارتش با توجه به شرایط مختلف در میدان‌ها حضوری فعال دارد، گفت: ارتش در دفاع مقدس شهادت طلبی خود را به خوبی نشان داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: در این دیدار استراتژی و برنامه بلند مدت کشورمان مجددا یادآوری شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای ایجاد بازدارندگی باید از نظر نیروهای نظامی قوی شویم و هیچگاه غفلت نکینم چرا که دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن است.

این مقام مسئول با اشاره به سفر محمدرضا پهلوی به سرزمین های اشغالی اظهار داشت: این‌ها زمان ناشناس هستند و در بدترین و شکننده ترین شرایط اسرائیل که در حال فروپاشی داخلی است این شخص به ملاقات و دیدار با نخست وزیر اسرائیل می‌رود.

چمران خاطرنشان کرد: این شخص عقب مانده‌ای بیش نیست و به کشوری می‌رود که هر شب چندین هزار نفر  تظاهرات می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها