مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در شهرکرد

«فتاحی» گفت: حوزه هنری با هدف تربیت نیروی انسانی با تجربه و یکسان‌سازی نگارش در آثار مکتوب که براساس تاریخ شفاهی تولید شده‌اند. کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی را در اردیبهشت برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۸۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ - 18April 2023

برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی در شهرکردبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «قاسم فتاحی» در گفت‌وگو با روابط عمومی حوزه هنری گفت: تاریخ شفاهی اکنون در محافل علمی دنیا به عنوان یک روش تحقیق با ارزش در حوزه جمع‌آوری و مستند سازی اطلاعات و رویداد‌های تاریخی در یک منطقه جغرافیایی بسیار اهمیت دارد.

دکتر فتاحی اظهار داشت: حوزه هنری با هدف تربیت نیروی انسانی با تجربه و یکسان سازی نگارش در آثار مکتوب که براساس تاریخ شفاهی تولید شده‌اند. کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی را در اردیبهشت برگزار می‌کند.

به گفته وی تاریخ شفاهی، باید‌ها و نباید‌های آن، تکنیک‌های انجام مصاحبه، موضوعات و سوژه‌های در تاریخ شفاهی استان و چگونگی نگارش تاریخ شفاهی؛ محور‌ها و موضوعاتی مور بحث این کارگاه آموزشی دو روزه است.

فتاحی افزود: این کارگاه آموزشی در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ با همکاری مرکز حفظ آثار سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، علاقه‌مندان به حوزه پژوهش در تاریخ شفاهی می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره تلفن ۰۹۱۷۸۷۱۰۴۰۰ این کارگاه آموزشی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار