برگزاری مراسم گرامیداشت روز ارتش در گرگان

مراسم رژه روز ارتش همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مقامات استانی در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 18April 2023

مراسم گرامیداشت روز ارتش در گرگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مراسم گرامیداشت روز ارتش امروز (سه‌شنبه) با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ارشد استانی و نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی گرگان برگزار شد.

آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» نماینده ولی‌فقیه در گلستان در این مراسم اظهار داشت: ملت ما باید به نیروهای مسلح خود افتخار می‌کند، وجود سازمان قوی نظامی، پایه قدرت ملی و تأمین امنیت است.

آیت الله نورمفیدی افزود: امروز ارتش ما در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و روز به روز به قدرت و شکوه نیروهای مسلح ما افزوده می‌شود. نیروهای مسلح ما علاوه بر اینکه دستانش پُر است، دلش هم با نور ایمان پر است.

وی تصریح کرد: اما آنچه امروز مشهود و ملموس می باشد این است که نیروهای مسلح کشور در تمامی ابعاد نظامی حداقل در میان کشورهای منطقه برتر هستند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان ادامه داد: پیشرفت نیروهای مسلح به همراه حضور ملت ایران در تمامی صحنه ها، دشمن را به تامل وا داشته و آنان حتی فکر تجاوز و حمله به ایران را به مغزهای خود راه نخواهند داد.

آیت الله نورمفیدی  افزود: این مسائل نشان از قدرت، شکوه، عظمت و توانائی نیروهای مسلح کشورمان دارد که در کنار مردم با الهام از قرآن این توانائی خود را در ایام جنگ و بعد از آن و امروز در اقصی نقاط کشور و مرزهای آبی و خاکی ایران با ابتدائی ترین امکانات به رخ دشمن کشیده و می کشد.

پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در گلستان، سرهنگ ستاد «علی اکبر عرب» فرمانده تیپ 230 در سخنانی ضمن تبریک 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعلام آمادگی تیپ 230 متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی را جهت حفاظت از کیان این مرز و بوم همچون گذشته اعلام داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها