نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

فرماندهان ارتش نیروهای مومن و متعهد جوان را برای مسئولیت‌ها آماده کنند

آیت‌الله «فلاحتی» با تاکید بر لزوم تلاش در جهت تقویت ایمان، تعهد و ولایت‌پذیری نیروهای جوان در نیروهای مسلح، خطاب به فرماندهان ارتش گفت: نیروهای مومن و متعهد را برای رده‌های مسئولیت شناسایی و آماده کنید.
کد خبر: ۵۸۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ - 18April 2023

فرماندهان ارتش نیروهای مومن و متعهد جوان را برای مسئولیت‌ها آماده کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز (سه‌شنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان ارتش با وی ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: رعبی که ارتش جمهوری اسلامی امروز در دل دشمنان انداخته، شگفت‌آور است.

وی با یادآوری دفاع جانانه نیروهای مسلح و فرماندهان ارتش در سال‌های دفاع مقدس تصریح کرد: یکی از فرماندهان درباره شهید صیادشیرازی می‌گفت، من از همان روزهای نخست می‌دانستم او یک فرمانده زبده خواهد شد و این ویژگی‌ها را در او می‌دیدم.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به خاطره پیوستن ارتش به ملت و دفاع سخت و جانانه ارتش مقابل دشمنان این مرز و بوم خاطرنشان کرد: در عرصه برخورداری از تجهیزات نظامی و جنگ‌افزارها امروز ارتش و نیروهای مسلح‌ ما، قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیستند تا جایی‌که به بیش از 30 کشور جهان اسلحه می‌فروشیم و رتبه اول را در ساخت پهپادها داریم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به بازدید چند ماه گذشته خود از مرکز هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: دلاورمردان نیروهای مسلح ما، لاشه‌های پهپاد سرنگون‌شده دشمن را در خلیج فارس پیدا کرده بودند که جای افتخار دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کسی حق پرتاب یک گلوله به‌سمت سرباز آمریکایی را در دنیا ندارد گفت: سال‌ها از فاجعه بمباران اتمی هیروشیما می‌گذرد و دولت ژاپن جرأت اعتراض به آمریکا را نداشته اما جمهوری اسلامی پهپاد و پایگاه آمریکا را مورد هدف قرار داد و از غرب آسیا و افغانستان بیرون‌شان کرد اما کاری نتوانستند بکنند و فقط به تحریم اقتصادی علیه ایران روی آوردند.

وی محکوم شدن آمریکا در دادگاه لاهه را یک برد جهانی و سیاسی برای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی در دنیا مقتدر است و در صنایع مختلف اعم از پل‌سازی، سدسازی، ساخت زیردریایی و موشک و... به رشد و موفقیت‌های بسیار رسیده است و این دستاوردها و موفقیت‌ها در سایه ایمان نیروهای مسلح ما محقق شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ریشه در ایمان ارتش و نیروهای مسلح، مردمی بودن ارتش و تبعیت از فرامین رهبری دارد افزود: رابطه بین رهبری و ارتش یک رابطه پدر و فرزندی و حبیب و محبوب است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به شاخصه تبعیت از رهبری در شاکله ارتش خاطرنشان کرد: این شاخصه‌ها که موجب اقتدار درونی و ایجاد رعب برای دشمنان بیرونی شده باید تقویت شود.

وی با بیان ارتش در درون مایه افتخار و اقتدار و در بیرون مایه رعب و هراس دشمنان این مرز و بوم است تصریح کرد: هیچ آبراهی در دنیا نیست که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به آن وارد نشده باشد و ترسی هم از ورود به این آبراه‌ها ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اقدام دولت آذربایجان در گشودن سفارتخانه این کشور در اسراییل جعلی را مایه تاسف خواند و افزود: رسانه‌ها در جمهوری آذربایجان در خدمت حکومت بوده و آزاد نیستند اما در ایران، رسانه‌ها آزادند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم تلاش در جهت تقویت ایمان، تعهد و ولایت‌پذیری نیروهای جوان در نیروهای مسلح، خطاب به فرماندهان ارتش گفت: نیروهای مومن و متعهد را در طول زمان برای رده‌های مسئولیت شناسایی و آماده کنید.

انتهای پیام/ سمیه اقدامی

نظر شما
پربیننده ها