فرمانده تیپ ۷۱ زرهی نزاجا:

نیروهای مسلح در اوج اقتدار قرار دارند

سرهنگ «حیدری» گفت: نیروهای در تامین منافع ملی و منافع دفاعی کشور و ایجاد بازدارندگی دفاعی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند.
کد خبر: ۵۸۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ - 18April 2023

نیروهای مسلح به منظور منافع ملی و دفاعی کشور در اوج اقتدار هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ «عادل حیدری» فرمانده تیپ ۷۱ مکانیزه نزاجا پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب امروز (سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی که با حضور نیروهای مسلح در پادگان ابوذر برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ارتش و سایر نیروهای مسلح کشور به منظور تامین منافع ملی و منافع دفاعی کشور و ایجاد بازدارندگی دفاعی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند.

سرهنگ حیدری افزود: ۲۹ فروردین روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی همیشه قهرمان که یادگار ارزشمند امام (ره) و نشانه بصیرت راهبردی امامین انقلاب است را گرامی می دارم.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح کشور به مصداق آیه شریفه «اشد علی الکفار» با برگزاری رزمایش های منظم مشترک و با تجهیزات و ادوات نظامی در همه رده ها پیام بازدارندگی دفاعی را برای دشمنان این آب و خاک ابلاغ می کنند.

فرمانده تیپ ۷۱ مکانیزه نزاجا گفت: ارتش همچون سایر قوای مسلح در اجرای طرح های مردم یاری و کمک به مناطق محروم و شرکت در کمک رسانی و امداد در حوادث و بلایای طبیعی همواره به نحو مطلوب و شایسته عمل کرده است.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: نتیجه اقدام های ارتش و سایر نیروهای مسلح رضایتمندی ولی فقیه که صراط مستقیم همه نظامیان بوده را به دنبال داشته است.

وی افزود: به نمایندگی از تمام هم‌رزمان خود در تیپ ۷۱ اعلام می کنم که در اوج آمادگی و اقتدار آماده جانفشانی در راه آرمانهای اسلام و انقلاب و امام و رهبری هستیم.

در این مراسم که با حضور اعضای شورای اداری و تامین شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد، یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی تیپ ۷۱ پادگان ابوذر توان و اقتدار نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار