رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تشکیل مراکز آموزشی برای تربیت پرسنل سپاه از اقدامات برجسته شهید حجازی بود

سردار سلیمانی با بیان اینکه تشکیل مراکز آموزشی برای تربیت پرسنل سپاه از اقدامات برجسته شهید حجازی بود، گفت: شهید حجازی فرماندهی دلسوز، مهربان، حکیم و فکور بود که با دقت و تیزبینی با مسائل برخورد می‌کرد.
کد خبر: ۵۸۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ - 18April 2023

تشکیل مراکز آموزشی برای تربیت پرسنل سپاه از اقدامات برجسته شهید حجازی بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر «سید محمد حجازی» که عصر امروز (سه‌شنبه) در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، اظهار داشت: شهید حجازی در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی وارد عرصه مبارزه با طاغوت شد و در ابتدای تشکیل سپاه پاسداران مهمترین توجه را به تربیت نیروهای پاسدار داشت.

سردار سلیمانی ادامه داد: تشکیل مراکز آموزشی برای تربیت پرسنل سپاه از اقدامات برجسته شهید حجازی بود و این شهید عزیزمان در دوران دفاع مقدس در مسئولیت‌های مختلفی در یگان‌ها و قرارگاه به عهده داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید حجازی فرمانده‌ای برجسته در دوران دفاع مقدس بود، افزود: شهید حجازی پس از دوران دفاع مقدس و همزمانی تشکیل نیروی مقاومت بسیج وارد این نیرو شد و پس از مسئولیت‌هایی که به عهده داشت، فرماندهی این نیرو را به عهده گرفت.

وی تصریح کرد: شهید حجازی پس از خدمات برجسته در سازمان بسیج مستضعفین در سمت جانشین فرمانده سپاه قدس فعالیت داشت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مردم عزیز و بسیجیان، شهدا را الگوی خود قرار می‌دهند، یادآور شد: شهید حجازی فرمانده‌ای دلسوز، مهربان، حکیم و فکور بود که با دقت و تیزبینی با مسائل برخورد می‌کرد و برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا برای پاسداشت شهدا برای الگو گرفتن و پیمودن راه شهداست.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار