دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

شهدای ایران الگویی برای رزمندگان جهان اسلام شدند/ شهدای مدافع حرم طومار فتنه داعشی‌ها را درهم پیچیدند

سرلشکر صفوی با بیان اینکه شهدای ایران الگویی برای رزمندگان جهان اسلام شدند، گفت: شهدای مدافع حرم طومار فتنه داعشی‌ها را درهم پیچیدند.
کد خبر: ۵۸۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱ - 18April 2023

شهدای ایران الگویی برای رزمندگان جهان اسلام شدند/ شهدای مدافع حرم طومار فتنه داعشی‌ها را در هم شکستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی که عصر امروز (سه‌شنبه) در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، با بیان اينکه شهدای ایران الگویی برای رزمندگان جهان اسلام شدند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم طومار فتنه داعشی‌ها را درهم پیچیدند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: بنده ۴۰ سال با شهید حجازی بودم و با خصوصیات این شهید عزیزمان آشنا هستم؛ شهید حجازی یک فرمانده شجاع، صاحب فکر، اندیشه، عاقل ، اهل فکر و برنامه داشت.

وی با بیان اينکه شهید حجازی فرماندهی خلاق بود، افزود: شهید حجازی تجربیات خود را به جبهه مقاومت منتقل کرد و ۴۰سال مجاهدت پیوسته و حرکت در صراط مستقیم داشت و جبهه مقاومت را با تدابیر رهبری ساماندهی کرد.

سرلشکر صفوی با بیان اينکه صهیونیست‌ها شهید حجازی را در فهرست ترور قرار داده بودند، یادآور شد: شهید حجازی فرمانده‌ای عابد و زاهد بود که هرگز لباس جهاد را از تن خود درنیاورد. شخصیت شهید حجازی دیگران را تحت تاثیر قرار می داد و این شهید عزیزمان بسیار متواضع و الگو برای پاسداران جوان ما بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اينکه شهید حجازی نهال مقاومت را به مدت ۱۰ سال بعهده داشت تاکید کرد: افق های بلند شهید حجازی به مرزهای ایران ختم نشد و به لبنان رفت و در آنجا حزب الله را به اوج قدرت رساند؛ کمک های شهید حجازی موجب قدرت گرفتن حزب الله شد.

سرلشکر صفوی ادامه داد: اکنون جهان دیگری در صحنه بین الملل در حال رخ نشان دادن است و نظم جهانی در حال تغییر است؛ شکل‌گیری جبهه مقاومت و پیروزی‌های این جبهه با رهبری‌های امام خامنه‌ای، نقش مهمی در این تغییرات دارد. 

وی با بیان اينکه جوانان برجسته دوران دفاع مقدس در جبهه مقاومت حضور یافتند و پرچم اسلام را برافراشتند، خاطرنشان کرد: برخی از مردان و زنان ایرانی زندگی‌شان را در جهاد خلاصه کردند و مردان و زنان ایرانی در نیم قرن اخیر الگویی برای مردم منطقه شدند‌.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار