معاون استاندار مرکزی در بازدید از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس:

عملکرد خبرگزاری «دفاع پرس» استان مرکزی در جریان سازی موثر و مطلوب است

نظری گفت: خبرگزاری دفاع مقدس نقش بسیار موثر و مطلوبی در انتشار اخبار مربوط به ایثار، جهاد، شهادت و فرهنگ های ارزشی و جریان سازی داشته و عملکرد این خبرگزاری در استان مرکزی با داشتن حداقل امکانات بسیار مطلوب است.
کد خبر: ۵۸۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ - 18April 2023
عملکرد خبرگزاری «دفاع پرس» استان مرکزی در جریان سازی موثر و مطلوب استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی امروز (سه‌شنبه) در بازدید از دفتر خبرگزاری دفاع پرس در استان مرکزی ضمن تقدیر از تلاش‌های این رسانه اظهار داشت: خبرگزاری دفاع مقدس نقش بسیار موثر و مطلوبی در انتشار اخبار مربوط به ایثار، جهاد، شهادت و فرهنگ‌های ارزشی و جریان سازی داشته و عملکرد این خبرگزاری در استان مرکزی با داشتن حداقل امکانات بسیار مطلوب است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه تلاش های خبرگزاری دفاع مقدس استان مرکزی بسیار قابل تقدیر است ، گفت: روحیه جهادی و بسیج در جمع پرسنل زحمت کش این خبرگزاری موج می زند و سرعت، دقت و اعتبار مطالب در این خبرگزاری نقطه قوت این رسانه ارزشی است.
 
وی تأکید کرد: کار خبرگزاری دفاع پرس کاملا تخصصی است و قطعا کیفیت در این خبرگزاری حرف اول را می زند و اولویت مهم این خبرگزاری است.
 
نظری افزود: ارتباط با سایر دستگاه ها و خصوصا بخش های فرهنگی و اجتماعی استان بیشتر مورد توجه خبرگزاری دفاع پرس استان مرکزی باشد و تلاش ها باید همچنان ادامه داشته باشد و قطعا پاداش این زحمات از جانب خداوند و شهدا داده خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب توسط رسانه ها باید بیش از هر زمانی مورد توجه باشد چراکه مقام معظم رهبری در این بیانیه حرکت و مسیر را برای همه مشخص کردند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها