کارشناس مسائل مذهبی:

سپاه، پاسدار اسلام ناب محمدی است

«داوری» گفت: سپاه پاسدار انقلاب اسلامی و تمامی آرمان ها و دستاورد های آن است و این رسالت شما برادران بوده و هست تا هرجا انقلاب نیاز داشت با قدرت و بصیرت وارد عرصه شوید و از اسلام ناب محمدی پاسداری کنید.
کد خبر: ۵۸۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 19April 2023

سپاه، پاسدار اسلام ناب محمدی است

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی داوری» کارشناس مسائل مذهبی امروز در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید حجازی و اختتامیه کلاس های عقیدتی سپاه نینوا اظهار داشت: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی و تمامی آرمان ها و دستاورد های آن است و این رسالت شما برادران بوده و هست تا هرجا انقلاب نیاز داشت با قدرت و بصیرت وارد عرصه شوید و از اسلام ناب محمدی پاسداری کنید.

وی عنوان کرد: اگر اعضای بدن انسان ، یدالله بشود، عین الله بشود و آدمی خود را وقف خالق و آفریننده خویش بکند، خداوند نیز با شهادت در راه خود اجر این بنده را خواهد داد.

حجت الاسلام داوری تصریح کرد: شهید حجازی تمام عمرش سراپا مجاهدت بود و در طول دوران خدمت، آکنده از انگیزه با عزمی راسخ در خدمت نظام و انقلاب بود و امروز ما شهید حجازی را بعنوان ساختارساز نیروی مقاومت بسیج می شناسیم و جبهه مقاومت می شناسیم.

وی متذکر شد: انسان‌های بزرگی همچون شهید سلیمانی و شهید حجازی به درک عمیق خداشناسی به خداباوری رسیدند و حتی یک پله بالا تر رفته و خداخواهی را درک کردند تا به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار