معاونت صدای مرکز صدا و سیمای استان همدان مطرح کرد؛

اقدامات موثر رادیو همدان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

«قهرمانی» گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رادیو همدان اقدامات موثری انجام داده است.
کد خبر: ۵۸۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ - 19April 2023

اقدامات موثر رادیو همدان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، به همت اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و مرکز صدا و سیمای استان آیین رونمایی از کتاب صوتی انگلیسی «شهید الکرخ» و رونمایی از آرم نشان برنامه «ادبیات پایداری» برگزار شد.

«قهرمانی» معاونت صدای مرکز صدا و سیمای استان همدان در این جلسه اظهار داشت: رادیو، رسانه گرم و صمیمی است از زمانی که ابداع شده همواره دنبال ایجاد رفاقت و دوستی‌ است و اهل قهر کناره گیری نیست، با استفاده از همه ظرفیت‌ها سعی کرده تا به حیات خودش ادامه داد.

وی افزود: بحث کتاب‌های صوتی به این شکل است که از ظرفیت کتاب در پیام رسانی استفاده کرده تا مخاطب راضی نگه داشته شود.

معاونت صدای مرکز صدا و سیمای استان همدان با بیان اینکه رادیو همدان در حوزه ایثار و شهادت اقدامات موثری انجام داده است، ادامه داد: در بین رادیوهای کل کشور کمتر رسانه‌ای اینقدر سرمایه گذاری در کتاب صوتی بالاخص در حوزه ایثار و شهادت انجام داده است، به لطف خدا هم افزایی بسیار خوبی در حوزه دفاع مقدس وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ کتاب حوزه ایثار و شهادت در رادیو همدان تبدیل به صوت شده است، متذکر شد: همه هنرمندان به نوعی در تولید این آثار مشارکت داشتند و به چند نفر محدود نشده و روحیه ایثار در بین آنان ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار