نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

مقابله با توطئه‌های دشمن مستلزم حرکت بابرنامه است

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه مقابله با توطئه‌های دشمن مستلزم حرکت بابرنامه است گفت: کسی‌که در راه رضای خدا کار کند طالب دیده شدن،‌ ستایش و حمایت نخواهد بود.
کد خبر: ۵۸۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 19April 2023

مقابله با توطئه‌های دشمن مستلزم حرکت بابرنامه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز در دیدار با فعالان فرهنگی و جهادی استان با اشاره به اهمیت کار کردن در راه رضای خدا اظهار داشت: کسی‌که در راه رضای خدا کار کند طالب دیده شدن،‌ ستایش و حمایت نخواهد بود در این صورت انسان قدرت پیدا می‌کند؛ این مسئله باید در امور تربیتی مورد توجه باشد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ضرورت یادآوری مواهب و نعمات خداوند در کنار شکرگزاری تصریح کرد: امامین انقلاب بزرگترین و بهترین الگو برای جامعه هستند؛ در طول سال‌های گذشته، افرادی بوده‌اند که از سال ۴۲ همراه با امام(ره) بودند اما ریزش کردند که نشان می‌دهد اقدامات‌شان برای خدا نبوده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه خداوند کسی که برای او کار کند، یاری خواهد کرد افزود: اگر هدف‌مان در کارها دیده شدن باشد، باخته‌ایم.

امام جمعه رشت ضمن یادآوری خدمات فراوان انقلاب اسلامی به ملت خاطرنشان کرد: این خدمات نباید نادیده گرفته شود لذا یکی از وظایف ما بیانِ خدمات انقلاب اسلامی به مردم است و نگفتن خدمات نظام اسلامی، کفران نعمت است.

وی با اشاره به لزوم تاثیرگذاری مساجد در سطح جامعه گفت: ائمه جماعت، جامعه هدف، هیئت امنا، پایگاه‌‌ها و... جزو مولفه‌های مهم مسجد هستند اما متاسفانه امروز کاهش ظرفیت یا فقدان ظرفیت این مولفه‌های چهارگانه یک ضعف است لذا انتظار می‌رود گروه‌های مختلفی از جوانان جهادی ماهیانه جلسات‌‌شان و فعالیت‌هایشان را از سراسر استان در مصلی و چنین اماکنی تشکیل دهند و خواهران هم اجتماع داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن در جریانات اخیر با نقشه و برنامه جلو آمد، ما هم باید با برنامه پیش برویم و درصدد مقابله با نقشه و توطئه دشمن باشیم گفت: امر به معروف و نهی از منکر دارای شیوه‌های خاص است و یکی از شیوه‌های آن امروز جلو رفتن با نقشه و برنامه است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان به حدود ۱۰ هزار نیروی خود در این جامعه ماهانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون برای‌ پیاده‌سازی اهدافش حقوق می‌دهد افزود: خواهران دغدغه‌مند به پاخیزند و جلسات هزار نفره با تعداد زیاد هرماه تشکیل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها