معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به دفاع‌پرس خبرداد؛

ثبت نام ۱۵۲ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

آسوده از ثبت نام ۱۵۲ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۱ - 20April 2023
ثبت نام ۱۳۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین/ افزایش ۶۵ درصدی جدب حامی نسبت به سال گذشته«حبیب‌اله آسوده» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به همراهی مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۵۲ هزار نفر به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند.
 
آسوده با بیان اینکه این آمر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، گفت: علاوه بر مراجعات حضوری، ۹۵ هزار نفر نیز با ارسال پیامک، متقاضی عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین شده‌اند.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: سه هزار پایگاه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر کشور آماده ثبت نام از حامیان برای طرح اکرام ایتام و محسنین هستند؛ همچنین مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ در این طرح ثبت نام کرده و حامی مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم نیازمند شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، پایگاه‌های کمیته امداد در محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر نسبت به ثبت نام علاقمندان، اقدام خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار