مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری ۲۲ عنوان برنامه محوری بسیج کارخانجات سپاه کربلا

«حسینیان» گفت: ۲۲ عنوان برنامه محوری بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ - 20April 2023

۲۲ عنوان برنامه محوری بسیج کارخانجات سپاه کربلا برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید جواد حسینیان» مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نامگذاری شده است، اظهار داشت: نهم اردیبهشت روز بسیج کارخانجات و روز قشر کارگری که همزمان با سالروز تدفین پیکر مطهر سردار شهید برونسی است را گرامی می‌داریم.

وی افزود: به این مناسبت بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه به دست بسیج کارگری و کارخانجات رسیده که تعداد ۲۲ عنوان برنامه تحت عنوان برنامه‌های محوری پیش بینی شده است.

حسینیان برگزاری محفل انس با قرآن، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های نشان اقتصاد مقاومتی استان با حضور سردار زهرایی و الله بداشتی، میز خدمت، پویش خون (نذر خون)، افتتاح چند شرکت و تجلیل از ارزیابان نشان اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌ها اعلام کرد.

این مسئول با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اقتصاد مقاومتی از سوی رهر معظم انقلاب بیان کرد: بسیج کارگری کار عملیاتی بند اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که جزو مهمترین بخش‌ها بود را شروع کرد و مازندران به عنوان پیش قراول این برنامه تجلیل از برترین‌های این طرح را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، مراسم روز کارگران بانو در قائمشهر تحت عنوان «الگوی زن مسلمان ایرانی» را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: ایجاد امید و انگیزه و کمک به شرکت‌ها و مراکز تولیدی و افزایش امید در بین کارگران برای چرخیدن چرخ تولید که در راستای تحقق منویات رهبری است از اهداف ما در اجرای این طرح به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار