رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

خدمت در لباس مقدس انتظامی یک فرصت معنوی است

حجت الاسلام «ادیانی» گفت: خدمت در لباس مقدس انتظامی یک فرصت معنوی است.
کد خبر: ۵۸۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ - 20April 2023

خدمت در لباس مقدس انتظامی یک فرصت معنوی است/ فراجا بیشترین تماس را با مردم در نیرو‌های مسلح داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام و المسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا صبح امروز در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان مازندران در حسینیه آیت الله خامنه ای ستاد انتظامی استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن و معنویت برشمرد.

وی تصریح کرد: در آستانه عید سعید فطر، عید مسلمان جهان قرار داریم و اگر شوق عید سعید فطر نبود دل کندن از این ماه که ماه رحمت و فیض الهی است، بسیار سخت بود و خوشا به حال کسانی که این ماه را به معنای واقعی کلمه درک کردند و از الطاف الهی و فیوضات این ماه پرخیر و برکت بهره بردند.

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر حفظ دستاورد‌های معنوی این ماه عظیم الشان و تقویت روحیه دینی و ایمانی در طول سال، گفت: تلاش کنیم پس از ماه مبارک رمضان از کار‌های بیهوده و بی ارزش پرهیز کنیم تا خدای ناکرده دچار لغزش و گناه نشویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه با اشاره به اینکه خدمت در لباس مقدس انتظامی یک فرصت معنوی به جهت تامین نظم، امنیت، آسایش و آرامش مردم برای رضای خداوند است، اظهار کرد: ما باید بیش از دیگر کارکنان نیرو‌های مسلح مراقبت کنیم، چرا که بیشترین تماس را مردم داریم.

وی ارتقای معنویت در سازمان و رفع معایب فردی، سازمانی، اجتماعی و تعالی رفتار کارکنان در برخورد با مردم را از مولفه‌های مهم افزایش میزان رضایتمندی جامعه برشمرد و افزود: باید در کنار مکنای خوشایندسازی محیطی، مکنای تعالی رفتار را در سازمان نهادینه کرد.

حجت الاسلام ادیانی یکی از فیوضات ماه مبارک رمضان را ماه رحمت و کلید بهشت برشمرد و افزود: یکی از راه‌های ورود به بهشت و برخورداری از لطف و رحمت الهی، خوش اخلاقی و خوش رفتاری با اطرافیان، خانواده و زیردستان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به دوره جدید فرماندهی کل فراجا، ابراز امیدواری کرد: در دوره جدید با حضور سردار رادان، شاهد تحول و اصلاح امور در همه زمینه‌ها به ویژه رویکرد فراجا در تعامل و مواجه با مردم شریف باشیم.

در پایان این مراسم به نفرات برتر قرآنی با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار