رئيس پليس امنيت عمومی خراسان رضوی:

اصناف، همیار پلیس در حفظ و ارتقای امنيت جامعه هستند

سرهنگ «نودهی» گفت: اصناف یکی از کانون‌های اصلی، همیار و همراه پلیس در حفظ و ارتقای امنيت جامعه است و با رویکرد جامعه‌محوری پلیس اين تعامل و همکاری همچنان تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ - 20April 2023

اصناف، همیار پلیس در حفظ و ارتقای امنيت جامعه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکريم هيأت مديره اتحاديه‌ها و اتاق‌های اصناف همسو با فراجا، نشست تعاملی با رئیس اتاق اصناف و جمعی از نمایندگان صنوف شهر مشهد با حضور سرهنگ «امید نودهی» رئيس پليس امنيت عمومی استان و فرمانده انتظامی شهرستان مشهد برگزار شد.

سرهنگ نودهی در این نشست اظهار داشت: همواره شاهد همراهی اصناف با فراجا به عنوان بازوئی قدرتمند، کارآمد و پرتوان بوده‌ایم، به ویژه در ایام اغتشاشات که کسبه انقلابی و ولایتمدار مشهد حداكثر همکاری را با پليس داشتند.

وی افزود: تحكيم پايه‌های امنيت در جامعه مستلزم تقويت همكاری مستمر اصناف در دو محور پيشگيری و مقابله با جرائم است ليکن رويکرد جامعه‌محوری پليس مبتنی بر پيشگيری اجتماعی با کمک و مشارکت همه اقشار خصوصا قشر تاثيرگذار اصناف در توسعه امنيت پايدار است.

این مقام انتظامی تصريح کرد: اصناف یکی از کانون‌های اصلی، همیار و همراه پلیس در حفظ و ارتقای امنيت جامعه است و با رویکرد جامعه‌محوری پلیس اين تعامل و همکاری همچنان تداوم خواهد داشت.

نودهی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از همراهی اصناف با پلیس و پاسخ دندان‌شکنی که به دشمنان در اغتشاشات اخیر دادند، خاطرنشان کرد: پليس همواره تمام تلاش خود را برای تامین امنیت اصناف و فعالیت‌های تجاری آن‌ها در دستور کار دارد و به صورت شبانه روزی آماده پاسخگوئی به مطالبات و درخواست‌های انتظامی شهروندان است.

در پايان این نشست تعاملی از صنوف فعال در ارتقای امنيت اجتماعی تقدير و تشكر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار