پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به‌مناسبت عید فطر

سرهنگ پاسدار «امیری‌مقدم» در پیامی به مناسبت عید سعید فطر تأکید کرد: حلول ماه شوال و طلوع عید معنا و معنویت، پاداش پالایش معنوی، تمرین بندگی و تزکیه روح از امیال نفسانی است.
کد خبر: ۵۸۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷ - 22April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است.

پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ایستگاه فطر به بار می‌نشیند و بال می‌گشاید. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافت‌گاه وصال.

حلول ماه شوال و طلوع عید معنا و معنویت، پاداش پالایش معنوی، تمرین بندگی و تزکیه روح از امیال نفسانی است. شوال، سور و بزم فتح رزم عابدانی است که از مجال نیکوی رمضان بهره برده و توانستند در جدال نفس و حقیقت، معنا را در یابند و پله پله به ملاقات خدا برسند.

عید فطر، روزی است که فطرت خداجوی آدمی به خویش باز آمده و پس از یک ماه ریاضت و معنویت، صفا و معرفت یافته و غبار از رخسار برگرفته است، از این روست که عید فطر در حقیقت عید فطرت است.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، هم استانی‌های عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار