بیانیه اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه

‌اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰ - 22April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان به مناسبت  دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آن روز که با نگاه حکیمانه و الهی حضرت امام رحمت الله علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاسیس شد، کمتر کسی تصور می‌کرد این نهاد انقلابی و مکتبی این‌گونه مایه امید دوستان و خار چشم دشمنان در سراسر گیتی باشد. و چه زیبا و دلنشین فرمود: ««اگر سپاه نبود کشور نبود» و چه زیبا و عاطفی و عارفانه فرمود: «کاش من یک پاسدار بودم»، امام آن پیر سفرکرده در لابلای این لباس چه دید که آرزوی پوشیدنش را کرد؟ و یا در وجود این بچه‌ها چه چیزی را مشاهده کرد که آرزوی همنشینی با آنان را داشت.

آری! به راستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار «احمد متوسلیان»، «ابراهیم همت»، «احمد کاظمی» «مهدی و حمید باکری»، «مهدی زین الدین»، «رضا حسن پور» و سایر شهدای هشت سال دفاع مقدس است که به خون خود غلطیدند تا نظام اسلامی سرپا بماند و به تعبیر سردار جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا این حرم سرپا بماند و به دست نااهلان و ضد انقلاب‌ها نیفتد. سیمای واقعی سپاه را باید در بطن جامعه جستجو کرد در مبارزه با تجزیه طلب‌ها و سلطنت طلبان و ضد انقلاب داخلی و خارجی و مبارزه با تروریسم به ویژه خون آشامانی مثل داعش و یا در ایامی که ویروس منحوس کرونا به جان این ملت افتاد و در حوادث گوناگونی از قبیل سیل و زلزله پای امت ایستادند و خواهند ایستاد.

اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکستان اعلام می‌دارد ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت این روز شریف؛ همچون گذشته قدردان زحمات و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های عزیزانمان در سپاه پاسداران به ویژه در ناحیه امام علی علیه السلام شهرستان تاکستان بوده و امیدواریم با تفضلات الهی و توجهات خاص حضرت ولی الله اعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف در راه آرمان‌های انقلاب و امام راحل و امام خامنه‌ای عزیز بر سر عهد و پیمان مان وفادار بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار