رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

مقابله سپاه با استکبار جهانی برگ زرینی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی است

«طاهری» طی پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و مبارزه خستگی‌ناپذیر و دلاورانه فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران علیه استکبار جهانی را برگ زرینی در دفتر پرافتخار فرزندان مکتب حضرت روح الله (ره) دانست.
کد خبر: ۵۸۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲ - 22April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «مهدی طاهری» رئیس شورای اسلامی شهر شیراز طی پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.»
امام خمینی رحمت الله علیه

دوم اردیبهشت ماه، یادآور صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا از دستاوردها و ارزشهای ناب انقلاب اسلامی صیانت کند و در پیشبرد اهداف والای انقلاب و جمهوری اسلامی در تشکیل حکومتی الهی موثر و پیشرو باشد.

سبزپوشان و مردان بی ادعایی که با آمادگی بموقع در مکتب سید الشهدا، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) درس ایستادگی و شهادت آموخته‌اند و همواره حافظ اسلام و امنیت مرزهای زمینی، دریایی و هوائی ایران اسلامی و عزیز بوده و با حضور مقتدرانه و فداکارانه خود در سالهای پر افتخار دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف جهادی و سازندگی بازوی توانمند دولت و در کنار مردم ولایت مدار ایران و سایر نیروهای مسلح کشور و همه مستضعفان جهان بوده اند.

بی تردید مبارزه خستگی ناپذیر و دلاورانه فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران علیه استکبار جهانی برگ زرینی در دفتر پرافتخار فرزندان مکتب حضرت روح الله (ره) است.

ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده های معظم و معزز آنان، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) ومنویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌ نمایم.

امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات صاحب‌الزمان (عج) و نایب ایشان رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق رسالت های خویش موفق و پیروز  باشد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار