طبق نتایج یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی؛

صهیونیست‌ها به آینده بدبین هستند

نتایج یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که ۴۸ درصد ساکنان فلسطین اشغالی بر این باورند که وضعیت رژیم صهیونیستی در آینده بدتر خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 23April 2023

نتایج یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی؛ صهیونیست‌ها به آینده بدبین هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظرسنجی مؤسسه «کانتر» در اراضی اشغالی فلسطین که نتایج آن روز شنبه منتشر شده است، نشان می‌دهد حدود نیمی از ساکنان فلسطین اشغالی بر این باورند آینده خوبی در انتظار آن‌ها نیست.

بنابر گزارش شبکه صهیونیستی «آی۲۴»، ۴۸ درصد ساکنان اراضی اشغالی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا وضعیت در سال‌های آینده در فلسطین اشغالی بهتر خواهد شد یا بدتر، گزینه بدتر را انتخاب کرده‌اند.

در این نظرسنجی اشاره شده است که تنها ۲۰ ساکنان بر این باورند وضعیت «بهبود خواهد یافت»، ۱۹ درصد معتقدند که «تغییری رخ نخواهد داد» و ۱۳ درصد دیگر نیز گفته‌اند که «نمی‌دانند» اوضاع در سال‌های آینده در فلسطین اشغالی به چه صورت خواهد بود.

آی۲۴ همچنین با اشاره به اینکه ۵۳۳ مرد و زن هجده‌سال‌به‌بالا در این نظرسنجی شرکت‌کرده‌اند، افزود ۴۷ ساکنان فلسطین اشغالی مخالف شرکت سیاستمداران در مراسم «روز یادبود» هستند که قرار است روز دوشنبه برگزار شود.

نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر شده است که روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند هزاران شهرک‌نشین برای شانزدهمین هفته متوالی در اعتراض به طرح جنجالی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره اصلاح نظام قضایی در تظاهرات شرکت کردند.

براساس گزارش‌ها، این تظاهرات مقدمه‌سازی برای تظاهرات میلیونی روز پنجشنبه در قدس اشغاالی است، تظاهراتی که «یارو لوین» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد در آن شرکت خواهد کرد.

وضعیت در اراضی اشغالی تا جایی پیش رفته که «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی اخیرا در اظهاراتی گفت که بحران داخلی اسرائیل یکی از خطرناک‌ترین بحران‌هاست.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار