دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی:

رویداد ملی «افول ابرهه» در «طبس» برگزار می‌شود

«رحیم‌آبادی» از برگزاری رویداد ملی «افول ابرهه» با در شهرستان طبس خبر داد و گفت: این رویداد به منظور گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با حضور ۵۰ گرافیست و طراح کشوری در طبس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 24April 2023

رویداد ملی «افول ابرهه» در «طبس» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «امین رحیم‌آبادی» دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس را روز تجلی قدرت و عظمت خداوند دانست و اظهار داشت: شکست آمریکا در صحرای طبس درحالی که بهترین امکانات را در اختیار داشت، موجب شد تمامی محاسباتش بهم بریزد.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس، خداوند شن‌ها، طوفان و باد را مامور کرده بود تا آمریکا به عنوان دشمن ایران را به ذلت بکشاند، گفت: با شکست مفتضحانه آمریکا در این صحرا باری دیگر عزت خداوند برای همگان آشکار شد و این واقعه بزرگ زودگذر و فراموش شدنی نیست.

دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری رویداد ملی «افول ابرهه» با در شهرستان طبس خبر داد و عنوان کرد: این رویداد به منظور گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با حضور ۵۰ گرافیست و طراح کشوری در طبس برگزار می‌شود.

رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه رویداد ملی «افول ابرهه» در زمینه‌های طراحی پوستر، تصویر سازی، کاریکاتور و موشن گرافیک اجرا می‌شود، یادآور شد: فراخوان ثبت‌نام این رویداد از ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شد و ثبت‌نام برای عموم مردم آزاد است.

وی گفت: رویداد ملی «افول ابرهه» از ظهر روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ با بازدید از صحرای طبس محل واقعه شکست آمریکا آغاز و تا هشتم اردیبهشت‌ در محل رواق امام خمینی (ره) آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم این شهرستان با ارائه آثار گرافیکی عرصه انقلاب اسلامی و داوری اساتید ادامه خواهد داشت.

دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: آثار ارسالی توسط اساتید کشوری همچون استاد «صابر شیخ رضایی، علیرضا حصارکی و حسین براتی» داوری می‌شوند و علاقه‌مندان از استان‌های تهران، اردبیل، قم، اصفهان، کرمانشاه، مازندران، مرکزی، یزد و شهرستان‌های استان خراسان جنوبی در این رویداد ملی ثبت‌نام کرده و حضور خواهند داشت.

رحیم‌آبادی خاطرنشان کرد: آثار تولیدی این رویداد ملی در تیر امسال همزمان با هفته مقابله با حقوق بشر آمریکایی رونمایی و منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار