فرمانده دانشگاه جنگ ارتش خبر داد؛

آمادگی دافوس ارتش برای همکاری با سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از آمادگی این دانشگاه برای همکاری فناورانه در حوزه پژوهشی و علمی با سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ - 24April 2023

دانشجویان دافوس آجا به دوره محورشناسی اعزام می‌شوندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش صبح امروز (دوشنبه) در جمع دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه آماده تربیت و پرورش افسرانی است که آماده جانفشانی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر ولی‌وند افزود: البته این خصلت فقط مختص به دانشجویان ایرانی نیست و افسران خارجی حاضر در این دانشگاه نیز با چنین روحیه‌ای تربیت می‌شوند.

فرمانده دافوس ارتش با اشاره به صنایع دفاعی در کشورهای مختلف تاکید کرد: صنایع وابسته به وزارت دفاع در هرکشور موتور محرکه نیروهای مسلح هستند؛ به‌ویژه اینکه نیروهای مسلح هر کشوری نیاز به پشتوانه تجهیزاتی و تسلیحاتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه افراد و نفرات نقش مهمی در جنگ‌ها و نبردها دارند، اما تجهیزات و تسلیحات نیز نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند، گفت: امروز با تغییر و پیشرفت نسل‌های جنگنده در دنیا شاهد پیشرفت‌های بسیاری هستیم که امیدواریم سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیز بتوانند در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.

امیر ولی‌وند ادامه داد: سازمان صنایع هوایی یکی از بخش‌های مهم صنعت دفاعی کشورمان است و باید تاکید کنم که کار سازمان صنایع هوایی فقط ساخت جنگنده نیست و در حوزه های دیگری نیز نقش دارند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از اعزام قریب‌الوقوع دانشجویان این دانشگاه به مأموریت محورشناسی که در ۱۶ استان کشور برگزار می شود، خبر داد.

وی با بیان اینکه سعی داریم تا دانشجویان در دافوس ارتش بتوانند به قدرت طراحی نبرد برسند، تصریح کرد: قدرت و توانمندی طراحی در حوزه‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که دانشجویان ما باید به آن دست پیدا کنند.

امیر ولی‌وند ادامه داد: ما برای تبدیل‌شدن دانشجویان دافوس به طراح سعی داریم با بررسی مدل‌های بازی برای جنگ‌های نوپدید پیش رو طراحی خوبی داشته باشند.

فرمانده دانشگاه جنگ ارتش در پایان از آمادگی این دانشگاه برای همکاری فناورانه در حوزه پژوهشی و علمی با سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع خبر داد و گفت: معاونت پژوهشی دافوس ارتش آماده دریافت نظام مسائل مورد نظر شما است تا بتواند در حوزه‌های علمی و پژوهشی کمک‌های مورد نیاز را به شما ارائه کند.

دانشجویان خارجی و داخلی به طور همزمان در این گردهمایی حضور داشتند.

این برنامه با حضور امیر سرتیپ دوم «افشین خواجه‌فرد» رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد،

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار