مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری یادواره ٣٣١ شهید کارگر خراسان جنوبی در «بیرجند»

«اشرفی» از برگزاری یادواره ٣٣١ شهید کارگر خراسان جنوبی در بیرجند خبر داد و گفت: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با نهم اردیبهشت‌ماه حضور مسؤلان، خانواده شهدا و عموم مردم در بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 24April 2023

یادواره ٣٣١ شهید کارگر خراسان جنوبی در «بیرجند» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «غلامرضا اشرفی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در نشست خبری، با اشاره به نام‌گذاری هفته کار و کارگر از پنجم لغایت ۱۱ اردیبهشت‌، اظهار داشت: ۳۰ برنامه استانی و ۷۰ برنامه شهرستانی طی این هفته در استان اجرا می‌شود.

وی از برگزاری یادواره ٣٣١ شهید کارگر خراسان جنوبی در بیرجند خبر داد و بیان داشت: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با نهم اردیبهشت‌ماه حضور مسؤلان، خانواده شهدا و عموم مردم در بیرجند برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح «شیفت ایثار» با مشارکت ۵۰۰ کارگر استان، مطرح کرد: عواید طرح شیفت ایثار در راستای کمک‌های مؤمنانه به بحث آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه می‌شود.

اشرفی با بیان اینکه منتخبین جامعه کارگری خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند داشت و زمان آن هنوز مشخص نیست، خاطرنشان کرد: همچنین توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار دارد که در طول این هفته بالغ بر پنج هزار بسته معیشتی توسط واحدهای تولیدی استان بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار