مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا:

مراسم تجلیل از ۳۰۰ بانوی کارگر مازندران برگزار می‌شود

«حسینیان» از برگزاری مراسم تجلیل از ۳۰۰ بانوی کارگر با محوریت معرفی الگوی زن موفق مسلمان ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ - 24April 2023

مراسم تجلیل از ۳۰۰ بانوی کارگر مازندران برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید جواد حسینیان» مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا امروز در امروز در نشست تشکل‌های کارگری (اعضای ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر) ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جامعه کارگری با اشاره به هم‌افزایی اعضای تشکل‌های کارگری دیار علویان برای رفع مشکلات این قشر، اظهار داشت: بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه به دست سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا رسیده و از این تعداد ۲۲ برنامه به عنوان برنامه محوری استان انتخاب شده است.

وی افزود: برپایی محفل انس با قرآن، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های نشان اقتصاد مقاومتی در صنایع چوب و کاغذ مازندران، برپایی میز خدمت با عنوان پنجشنبه‌های امید، راه‌اندازی پویش نذر خون، افتتاح خط تولید تعدادی از واحد‌های تولیدی و ... از جمله این برنامه‌هاست.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا تصریح کرد: افتتاح خانه‌های محروم با محوریت بسیج تنکابن را در پیش داریم، سال گذشته نیز ۲۶ منزل مسکونی احداث و بهسازی شده است.

حسینیان در ادامه بیان کرد: جشنواره فرهنگی ـ ورزشی بومی محلی درون مجموعه‌های تولیدی استان، تجلیل از ۳۰۰ بانوی کارگر با محوریت معرفی الگوی زن موفق مسلمان ایرانی و... نیز با هدف ایجاد امید و انگیزه و کمک به شرکت‌ها و مراکز تولیدی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا در کارخانه‌ها و مراکز تولیدی و اردو‌های پیشرفت دانش‌آموزی با اهداف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، از برنامه‌های دیگر این سازمان است.

حسینیان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی دائماً تلاش دارند یأس و ناامیدی در دل جوانان و نوجوانان ایجاد کنند لذا وظیفه ماست دانش‌آموزان را با دستاورد‌های صنعتی جمهوری اسلامی در این چهار دهه آشنا کنیم تا ببینند در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه صنعت در چه جایگاهی قرار داریم.

وی با بیان اینکه همایش روز بسیج کارگری نیز هفت اردیبهشت در صنایع چوب و کاغذ استان برگزار می‌شود، گفت: اعطای نشان اقتصاد مقاومتی نیز به ۲۵ شرکت قوی و مؤثر در طرح نشان اقتصاد مقاومتی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار