فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین:

دستاوردهای دفاع مقدس بدون تحریف برای نسل جوان بازگو شود

سرتیپ دوم ستاد «محمدشفیعی» گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم است که باید بدون تحریف برای جوانان امروز و نسل‌های آینده بازگو شود.
کد خبر: ۵۸۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 25April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین که در ستاد فرماندهی لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: لشکر 16 زرهی قزوین با تقدیم 2 هزار و 950 شهید والامقام در دوران دفاع مقدس دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده است و هم اکنون هم با آمادگی دفاعی کامل، اجازه هیچ تجاوزی را به دشمنان نخواهد داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین با اشاره به عدم تحریف دفاع مقدس عنوان کرد: نسل امروز جامعه بسیار باهوش و خوش فکر هستند و قدرت تمییز و تحلیل بالایی در برابر اخبار صحیح و ناصحیح دارند پس بایستی جهت عدم انحراف مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از تحریف دفاع مقدس و استفاده از سلایق شخصی در روایت آن اجتناب کرد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با بیان اهمیت مطالعه جنگ تحمیلی توسط جوانان کشور تصریح کرد: عزت، خدمت‌ها و افتخارهای دفاع مقدس باید برای آیندگان چراغ هدایتی باشد تا رشادت‌ها و ایثارگرهای رزمندگان انقلاب اسلامی را قدردان باشیم.

امیر محمدشفیعی خاطرنشان کرد: قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی آماده هرگونه همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در جهت اجرا و مشارکت برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار