در جلسه شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

چمران: پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح در صورت اقدام دشمنان/ شکست آمریکا در صحرای طبس معجزه الهی بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حادثه طبس هشداری برای ما بود، گفت: نیرو‌های مسلح ما این هشدار را دریافتند و امروز به گونه‌ای قدرتمند شدند که متجاوزین را به بهترین شکل تنبیه می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 25April 2023

ارتش شهادت‌طلبی خود در دفاع مقدس را نشان داد/ برای مقابله با دشمنان باید قوی باشیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز در صد و چهل و دومین جلسه شورا با گرامی‌داشت دوم اردیبشهت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، اظهار داشت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اولین فرمان‌هایی بود که امام خمینی (ره) آن را صادر کردند.

چمران گفت: امیدواریم سپاه هر روز بهتر از دیروز مراحل پیشرفت و قدرتمند شدن خود را بپیماید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با گرامی‌داشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس افزود: یکی از روز‌های بزرگ و تاریخی کشور ما شکست آمریکا در صحرای طبس بود؛ آمریکا با برنامه‌ریزی و تمرین‌های خاص، خود را آماده کرده بودند پس از ورود به صحرای طبس با ماشین خود را به تهران برسانند و با اقدامات چریکی تهران را تصرف کنند.

وی گفت: حادثه صحرای طبس یک معجزه الهی بود و خداوند نمی‌خواست به ایران اسلامی آسیبی وارد شود.

چمران با بیان اینکه حادثه طبس هشداری برای ما بود، خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ما این هشدار را دریافتند و امروز به گونه‌ای قدرتمند شدند که متجاوزین را به بهترین شکل تنبیه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با شروع اغتشاشات در ایران عده‌ای خائن اقدام‌ به تشکیل ائتلاف در خارج از کشور کردند، گفت: این ائتلاف برای تجزیه ایران بود، اما خودشان تجزیه شدند؛ چراکه اصحاب کفر هیچگاه نمی‌توانند در کنار یکدیگر قرار گیرند و این موحدین هستند که به دنبال وحدت عقیده و اقدام هستند.

چمران اظهار داشت: امیدواریم کسانی که دل به این افراد درمانده و وامانده دادند چشمشان باز شوند و درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها