برگزاری جلسه بررسی و رفع موانع بهره‌برداری یادمان شهدای گمنام فیرورق خوی

مسئول مهندسی و امور یادمان‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی جهت بررسی و رفع موانع موجود بهره‌برداری و اتمام یادمان شهدای گمنام فیرورق به شهرستان خوی سفر کرد.
کد خبر: ۵۸۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ - 25April 2023

برگزاری جلسه بررسی و رفع موانع بهره برداری یادمان شهدای گمنام فیرورق خوی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «افشین سیمین مرام» مسئول مهندسی و امور یادمان های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز در جلسه ای که به منظور بررسی و رفع موانع موجود بهره برداری و اتمام یادمان شهدای گمنام فیرورق ترتیب داده شد شرکت کرد و ضمن بازدید میدانی از این پروژه از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفت.

این جلسه در بخشداری فیرورق با ریاست معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان خوی، بخشدار فیرورق و اعضای هیئت امنا شهدای گمنام فیرورق برگزار شد.

در این جلسه ضمن طرح مسائل و مشکلات موجود، مقرر شد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی مبلغی را برای مساعدت مالی که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور تامین شده و شهرداری نیز مابقی اعتبار مورد نیاز از سوی دیگر نهادها، سازمانها و خیرین و کمک‌های مردمی تامین و سریعاً جذب کار شده و تا پایان اردیبهشت این پروژه به اتمام برسد.

تشکیل شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستانها و ارتباط بیشتر با این اداره کل از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار