بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت سالروز واقعه طبس؛

«واقعه طبس» حقانیت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز واقعه طبس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 25April 2023

«واقعه طبس» حقانیت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز واقعه طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و شهادت سردار شهید «محمد منتظر قائم» یکی از روز‌های مهم تقویم تاریخ انقلاب اسلامی است که دست برتر قدرت لایزال الهی را در سرنگونی لشکر کفر به نمایش گذاشت.

شکست مفتضحانه و ماموریت نافرجام آمریکای جنایتکار در واقعه طبس چهره واقعی دشمن خبیث را به جهانیان نمایان ساخت و ضمن فراهم کردن اتحاد و وحدت بیشتر نیرو‌های انقلابی، حقانیت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

با شکست عملیات «پنجه عقاب» در صحرای طبس هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار شکسته شد و دست غیب الهی مصداق آیه «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ» را به زیبایی رقم زد و یک بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از شر دشمنان محفوظ ماند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «محمد منتظر قائم» اعلام می‌دارد واقعه طبس درس عبرتی برای استکبار جهانی است و آمریکای جنایتکار بداند این کشور و این نظام، الهی است و از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در امان خواهد ماند و جمهوری اسلامی به لطف و مدد الهی هر گونه تهدیدی را با اقتدار پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار