بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت سالروز واقعه طبس؛

صحرای طبس حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست خفت‌بار آمریکا در تجاوز نظامی به طبس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 25April 2023

صحرای طبس حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست خفت‌بار آمریکا در تجاوز نظامی به طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

پنجم اردیبهشت در تقویم رسمی کشورمان مصادف است با سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس که سال ۱۳۵۹ هجری شمسی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی روی داد و باعث تحقیر و رسوایی بزرگ آمریکا در جهان شد. صحرای طبس یادآور شکست خفت ‌بار متجاوزان در عملیات «پنجه عقاب» و تبلور قدرت امداد الهی است؛ واقعه عبرت‌آموز در تاریخ معاصر که ناکامی آمریکا در دستیابی به توطئه‌های شوم خود و حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

در جریان این حادثه، چهره دشمن واقعی انقلاب بیش از هر زمانی نمایان‌تر و الهی بودن انقلاب نیز برای جهانیان روشن شد. این واقعه، یکی از بزرگ ترین شکست های دولت امریکا در قرن حاضر و آن قدر مهم و سرنوشت ساز بود که حتی مشهورترین چهره‌های سیاسی را در امریکا وادار به اعتراف به شکست کرد.

اینک و بعد از گذشت ۴۳ سال از آن واقعه تاریخی، جنازه‌های بالگردها و هواپیماهای آمریکایی در صحرای طبس، همچنان مصداق روشنی بر امداد مکرر الهی است که همواره سایه امنی برای ملت بزرگ ایران در همه عرصه‌ها بوده و خواهد بود.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام این واقعه بزرگ، سردار شهید «محمد منتظر قائم» و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب، توفیقات روزافزون ملت سرافراز ایران را در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) از درگاه حضرت سبحان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار