مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم:

«نذری‌خانه امام علی (ع)» الگویی شایسته‌ برای استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد است

حجت‌الاسلام «لقمانپور» گفت: اینکه گروهی از جوانان هیاتی حول محور مسجد و با نام شهدا به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی می‌پردازند، الگوی مناسبی برای استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد انقلابی است.
کد خبر: ۵۸۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ - 25April 2023

«نذری‌خانه امام علی (ع)» الگویی شایسته‌ برای استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد است

حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در حاشیه بازدید از قرارگاه مرکزی تشکیلات نذری خانه امام علی (ع) واقع در مسجد امام علی بن موسی الرضا (ع) منطقه نیروگاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: خدمت به محرومان در هر زمان از سال، چه ماه رمضان و چه ایام دیگر، امری پسندیده و مورد سفارش بزرگان است.

وی افزود: جمعی از جوانان عضو هیئات مذهبی دور هم جمع شده اند و در راستای رهنمود ولایت مبنی بر مواسات و همدلی، طوری با سلیقه طرح ریزی کرده اند که از ظرفیت مساجد، هیئات و خیرین برای کمک به نیازمندان بهره گیری می‌شود.

لقمانپور ادامه داد: الصاق تصاویر شهدا بخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر روی بسته‌های معیشتی و ارسال آن به منازل افراد نیازمندی که توسط اعضای هیئات مذهبی هر محله شناسایی شده اند، نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و می‌تواند الگویی از محوریت مسجد و شهدا در خدمت رسانی به جامعه، به جوانان انقلابی ارائه دهد.

لازم به ذکر است، قرارگاه مرکزی هیات بیت النبی (ص) با همکاری هیئات عاشقان ثارالله (ع)، حضرت علی اکبر (ع)، محمد رسول الله (ص)، محبین بنی الزهرا (س) و سیدالشهدا (ع) در قالب جبهه فرهنگی منطقه نیروگاه قم، با نظم و برنامه ریزی خاصی اقدام به شناسایی خانواده‌های کم برخوردار و تهیه و توزیع بسته‌های خوراکی بین آنان نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار